[FOTO] Wintertijd, fototijd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Wintertijd, fototijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 19:09

Nou, ten eerste sorry voor de massa foto's, maar ik wilde het toch even bij het thema WINTER houden. Want oh wat had ik me toch een sh*tload aan winterfoto's!!! En dit is nog maar een hele kleine greep uit het assortiment! (de beste heb ik uitgezocht, maar kijk uit: er kunnen volgende week nog meer verschijnen op Bokt.nl) Nu heb ik echt goed uitgezocht of ze FK-waardig zijn. Hopelijk zijn het jullie met me eens, anders heb ik voor niks al die weken staan te blauwbekken in de kou Haha! Bloos

Dus kijk, geniet en bewonder de wintertafereeltjes. En ook nu: helaas! De (c) ligt bij mij dus liever niet gebruiken voor... tja, wat jullie er ook mee van plan waren :D De meeste foto's zijn gewoon bij mij in het Schollebos genomen en anderen daarbuiten. (de capelse bokkers zullen het park heus wel herkennen) Alleen jammer dat nu weer alles weer ontdooit is. Achja, daar is fotografie voor!!!!!!!!!

Oja, het heeft een hele tijd geduurd eer dat ik ze had geüpload/uitzoeken/beetje bijwerken..., so be nice Haha! (Opbouwend) commentaar is zeer welkom!

Afbeelding - 1

Afbeelding - 2

Afbeelding - 3

Afbeelding - 4

Afbeelding - 5

Afbeelding - 6

Afbeelding - 7

Afbeelding - 8

Afbeelding - 9

Afbeelding - 10

Afbeelding - 11

Afbeelding - 12

Afbeelding - 13

Afbeelding - 14

CoonArt

Re: [FOTO] Wintertijd, fototijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 21:01

Sorry, maar zijn deze foto's echt zo beroerd dat niemand wat durft te posten??? Huilen Bloos

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:05

Nummer 2 en 9 vind ik super mooi Lachen

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:15

1- Mooie foto, leuk rustig beeld, maar vind ik een beetje slecht uitgeknipt; was leuker geweest als je nog meer van de stam van de boom op had staan. Nu 'mist' er iets in mijn ogen.

2- leuke apparte foto.

3- Mooi, de mist stoort mij wel een beetje.

4- Heel mooi, jammer dat net het onderste deeltje van de bloem er niet op staat.

5en6- deze vind ik wat te druk, de onderste 'planten' storen vind ik.

7- Leuk. maar naar mijn idee lichte de horizon niet recht, en misschien was het beter geweest mocht je minder zwart erop hebben gelaten.

8- de druppel is niet helemaal scherp, en je horizon licht niet recht. die vind ik niet zo leuk.

9- horizon, zelf vind ik de zon storend.

10: hele mooie foto, heb erna moeten zoeken: maar er is een deeltje overbelicht.

11- hele mooie foto, appart Lachen

12- vind ik niet zo mooi, te druk, en de zon stoort ook in mijn ogen.

13. mooi, maar je ogen gaan direct naar het onscherpe deel, jammer, anders heel mooi!

14: Mooi, maar niet zo speciaal.

Hopelijk heb je er wat aan Knipoog

2-

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:29

HorseyDude schreef:
Sorry, maar zijn deze foto's echt zo beroerd dat niemand wat durft te posten??? Huilen Bloos

Ha ha nee hoor helemaal niet Knipoog . Maar behalve foto 2 missen ze allemaal wat scherpte. Wat is "Creative program" voor een stand?
Ga ook niet in het wilde weg schieten maar kijk goed naar de compositie, zoals bij de halmen en ijsdruppels Ja
Je hebt er zoveel geplaatst dus ik ga ze niet allemaal opnoemen maar bij de laatste bv is de stam afgekapt. Wat er boven zit geeft niet weer zoals jij het waarschijnlijk hebt gezien. Zal je nog wel vaker overkomen. Dus lees veel, kijk veel en oefen veel. Wees ook kritisch met wat je plaatst Knipoog