Ik vind de meeste erg leuk. Foto 3 is - ondanks de scheve horizon
- echt mijn favoriet, heerlijk winters plaatje! Foto 1 is grappig dat er een ree op staat, maar fototechnisch vind ik hem niet mooi, rommelig. Foto 2 is leuk, alleen jammer van het paaltje, maar daar kun je niets aan doen
Foto 4; aardig, had zelf alleen liever het draad scherp gezien en de achtergrond onscherp (grappig hoe je hier je cpoyright verwerkt hebt
)
Foto 5: Bij 5 vind ik de achtergrond erg mooi, maar het scherpe gedeelte dus niet, rommelig. Maar de achtergrond is heel mooi zacht en met een mooie zon!
Foto 6: Liever wat meer concentreren op dat gangetje onder de bomen.
Foto 7: Fototechnisch geen mooie foto.
Foto 8, 9: niet speciaal, trekken mij niet ofzo. Die had je van mij eruit mogen laten.
Foto 10: Aardig, zo met die bomen mooi op de achtergrond. Ik mis alleen een leuk onderwerp, en het is ook niet écht een typisch winterplaatje imo.
Foto 11, 13; Doen mij niets, had je er ook uit mogen laten.
Foto 12: Is leuk, zo met dat weggetje onder de bomen door. Alleen jammer dat er rij-sporen zijn..
Ik zou je willen aanraden om volgende keer meer een selectie te maken van de beste 6 ofzo. Met 12 foto's maak je het erg moeilijk om gericht commentaar te geven, en er zijn imo een paar bij die je er best uit had kunnen laten. Iets kritischer zijn dus. Over het algemeen een erg leuke winterserie, en gaaf dat er bij jou sneeuw ligt zeg