Alle begin is moeilijk.
Hoewel ik moet zeggen dat dit toch al wel aardig is voor een eerste keer. De verhoudingen kloppen vrij goed voor zover ik kan zien (de foto's zijn wel erg onduidelijk).
Ik zou zeggen, begin met gemakkelijke dingen. Niet onmiddellijk een heel landschap met verschillende onderwerpen. Begin met 1 onderwerp en misschien best zonder landschap. Heb je dat onder de knie, kan je moeilijkere dingen gaan proberen. Maar als je alles ineens wil kunnen, ga je het snel opgeven lijkt me. Want óefening baart kunst. 
Om te beginnen kan je misschien je contrast al wat hoger leggen. Durven iets op papier zetten. De laatste met de hertjes bijvoorbeeld, daar staat amper iets op, en het is zo licht dat je amper iets ziet.
Probeer ook schaduwen te gebruiken, kijk op een voorbeeldje waar het donker is en waar de lichtinval zit. Dan kan je zo ook lichtere plekken en donkere plekken tekenen. Dit doe je best niet door harder te gaan drukken op je potlood, want da krijg je strepen, neem dan liever een zachter potlood (waar meer stof vanaf komt). En verder oefenen oefenen oefenen, maar zoals ik al zei, voor de eerste keer ziet het er al goed uit !
Misschien nog een tip voor op bokt. Niet uploaden bij 'mijnalbum'. Dat haalt de kwaliteit erg achteruit. Gebruik liever imageshack.us ofzo. En het is voor de lezers handiger als je maar één tekening per keer plaatst. Dan moeten we ons maar op 1 ding concentreren en krijg je eens zo veel tips. 
Hoop dat je hier wat mee kan.