Bij 1 en 2 vind ik dat je erg mooi gebruik hebt gemaakt van het licht. Bij 1 ook erg mooi dat de scherpte op de voorgrond ligt en niet op de zwaan. Bij foto 3 heb je de zon recht in het midden gezet, persoonlijk had ik dat niet gedaan omdat dat deze foto niet erg bijzonder maakt + de rode vlek door de zon stoort in deze foto wat. Bij alle drie deze foto's vind ik het ietwat storend dat je horizon scheef is. Bij foto 4 heb je al een leukere compositie, maar je gekozen standpunt vind ik niet erg mooi: het paard komt er niet mooi door uit. De neus lijkt erg groot in verhouding tot de rest van het hoofd en de hals komt ook niet mooi uit. Foto 5 is mooi, maar net als 3 niet erg bijzonder. Vaak wordt je foto bijzonderder als je de horizon om te beginnen al niet recht in het midden van de foto plaatst, dat geldt uiteraard lang niet altijd, maar in dit geval heb je weinig 'spannends' op je foto wat echt de blik pakt verder. Daardoor moet je toch nog proberen de compositie wat leuks te geven, zodat de foto toch nog pakkend wordt! Foto 6 en 7 zijn voor jou natuurlijk leuk/mooi (mooi konijn en geweldige leeftijd trouwens
) maar voor een willekeurige kijker die niets van het konijn weet, niet zo. Bij foto 1 kijk je recht tegen een konijnenrug/konijnenachterwerk aan, de scherpte ligt ook daarop, dat is voor de kijker in dit geval niet erg charmant. Foto 7 is qua houding mooi, vind ik, maar er zit veel ruimte om het konijn heen die in dit geval weinig toevoegt aan de foto.