een hele duidelijke foto is me niet gelukt, maar misschien is hier toch nog wel wat nuttig comentaar uit te halen!

Groetjes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

!

Alleen klopt de verhouding van de oren niet in tegenstelling van het hoofd
. Maak een digitale foto van je werk, zet dit op de pc en spiegel het, vaak zie je dan pas goed waar het net niet helemaal lekker zit.
Meng meerdere kleuren ik zie namelijk op de foto van je hond in je profiel veel meer andere kleuren dan dat je nu gebruikt hebt in je schilderij. De achtergrond heb je leuk gedaan vind ik. Al met al niet slecht en misschien heb je wat aan mijn tips voor een volgende
Lontje schreef:De verhoudingen zitten inderdaad niet helemaal lekker, de ogen zitten wat te dicht bij elkaar en je hond heeft een iets meer omgekeerde peervorm hoofd dan dat je nu hebt weergegeven, iets gedrongener. Om verhoudingen te controleren is een heel makkelijk maniertje tegenwoordig. Maak een digitale foto van je werk, zet dit op de pc en spiegel het, vaak zie je dan pas goed waar het net niet helemaal lekker zit.
Verder qua kleuren zou ik willen zeggen... geen zwart gebruikenMeng meerdere kleuren ik zie namelijk op de foto van je hond in je profiel veel meer andere kleuren dan dat je nu gebruikt hebt in je schilderij. De achtergrond heb je leuk gedaan vind ik. Al met al niet slecht en misschien heb je wat aan mijn tips voor een volgende
,