[FOTO] dragons

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

[FOTO] dragons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 15:49

Mn eerste topic hier, dus ik hoop dat ik alles goed doe. Clown
Sinds de dag voor kerst heb ik mn Canon eos 450D met de simpele 18-55 lens.
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om het boekje uitgebreid door te lezen. De dingen zoals op de juiste manier de lens erop zetten oid heb ik wel gelezen. Maar ik wilde toch graag wat foto's maken, dus dat heb ik ook gedaan.
Imageshack doet het bij mij telkens niet Verward Dus daarom via hyves.. Ik weet het, daardoor gaat de kwaliteit goed achteruit, als iemand tips heeft voor een andere goede uploadsite, graag!
Graag commentaar over wat ik beter/anders had kunnen doen, waarom, en op welke manier ik dat dan kan doen. Lachen Ik heb genoeg dingen die ik niks vind op de foto's, maar dat houd ik lekker voor me. Ben benieuwd wat jullie vinden.
Ohja, het zijn onze huisdieren, baardagamen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 30-12-08 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast -> [foto] -> [FOTO]

Gipsylover

Re: [foto] dragons

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 10:00

Goed gelukte foto's zeg! Lachen

Commentaar:
Foto 1: Erg jammer van dat (wat het is geen idee) plantending wat op de dragon valt, is dan wel onscherp maar stoort me toch. Verder zou de achtergrond wat minder scherp mogen.
Foto 2: Leuk, stoor me evenals foto 1 aan het plantentakjes ding wat over z'n pootje valt. Ook hier mag de achtergrond minder scherp.
Foto 3: Beter met de achtergrond zo, jammer dat dan niet héel de dragon scherp is dus ooko 't onderste deel. Verder zou ik daar de dragon niet in 't midden gezet hebben, maar gespeeld hebben met compositie, dus links of rechts. Boven of onder enz.
Foto 4: Goede foto, dragon scherp, achtergrond wazig. Mooi en warm qua kleur.
Foto 5: Achtergrond is onscherp maar vind het jammer dat dan niet heel de dragon dan scherp is. Dan zou het helemaal goed zijn.
Foto 6: Precies hetzelfde als bij 5, ziet er wel leuk uit, en je blijft er ook wel even bij hangen!
Foto 7: Leuk! Het onderlijf mag nog iets meer scherper.

Wat ik merk is dat je bij de laatste foto's, de achtergrond mooi onscherp hebt gemaakt. Bij de eerste niet!
Verder is Photobucket een ernorm handige site om te uploaden! Je kan zoveel foto's als je wilt tegelijk in een klik uploaden, en zoveel als je wilt! Kwaliteit blijft ook goed!

Lekker dooroefenen & Veel succes!