sammyvriend schreef:Ik heb even getemt.
waarom dat dan? ze staan goed hoor. TS wil commentaar bij dr foto's en ze is ouder dan 18, dus bij UK zit ze dan helemaal goed. Waarom temmen?
maar oke, de foto's!
vind t heel leuk voor je dat je nu met een spiegelreflex kan rotzooien an!
nu heb je veel meer mogelijkheden!

maar nu ook geen smoesjes meer dat je niks kan instellen op die rotcamera he, haha!
ik vind je foto's over het algemeen wel mooi, de meeste zijn aardig- tot goed scherp

foto 1: vind ik de mooiste van alle foto's die je me hebt laten zien, omdat ik de ''lijnen'' mooi vind, bovenkant van de bomen lopen in een soort driehoek, en het water is een halve cirkel, vind t zo wel n mooi & rustig beeld, en het heeft een wintersfeertje

foto 2: vind ik ook leuk, alleen een ontzettende stomme compositie. sorry

hij staat precies in t midden, maakt de foto gelijk saai vind ik. Had het veel mooier gevonden als je m op 1/3 van de foto had gezet, meer naar rechts.
foto 3: vind ik niks, saaie kleuren, weinig scherptediepte, vooraan is het onscherp, en er zijn 2 rare schaduwen.. waarschijnlijk van jou/een boom/of een monster

foto 4: vind ik weer beter, water heeft een mooie blauwe kleur aan de voorkant (onderkant van de foto)
had t alleen leuker gevonden als de stenen helemaal doorliepen tot linksonderaan de foto.
foto 5: vind ik weer niks (ja, ik weet t, ik zeur

) weinig kleurverschil, er ''springt'' niet echt iets uit ofzo, gewoon een saaie foto om naar te kijken vind ik. ook die takjes rechtsonderaan storen best wel...
foto 6: heel leuk idee! alleen heb je je camera helemaal naar rechts gekanteld ofzo? of viel je om?

als ie recht was geweest had ik m leuker gevonden. en dat witte bij die 7e-8e boom (van achteraan geteld) stoort

foto 7: jammer van me fiets? t verpest de foto

maar oke, wel weer leuk idee, dat die bomen zo naar elkaar toe komen, alleen jammer van dat stukje boom helemaal linksbovenaan. en de stukken die overbelicht zijn storen me.
edit : (echt sorrysorrysorry dat ik m zo afkraak, is misschien ook wel persoonlijke ''smaak'' ofzo dat ik m niks vind

maar oke, blijven oefenen! en zet m op handmatig he, lekker zelf alles instellen en rotzooien!)