[SCH] Anton

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmes

[SCH] Anton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 13:46

Ik had deze al even geleden in opdracht gemaakt, maar ik had hem nog niet laten zien.
Dekhengst Anton op een dienblad van 30 x 50. Gemaakt met Galeria acryl en afgelakt met parketlak, zodat hij ook daadwerkelijk als dienblad gebruikt kan worden.

Afbeelding

LeonieL

Re: [SCH] Anton

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:49

Leuk bedacht! Ook leuk uitgevoerd.
Ik vind de voorpluk een beetje, raar, maar dat ka naan mij liggen

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:52

Zo leuk op dienblad!

Ik vind dat je de schaduwen echt heel mooi geplaats hebt. Alleen achter de frontriem zegmaar snap ik de schaduw niet helemaal. Van de voorpluk nog ?

Het koppie springt er heerlijk uit! mooi werk OK dan!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:59

Leuk werk weer. Zonde om zoiets ook daadwerkelijk als dienblad te gebruiken. Mooi afgewerkt met die schaduwen. Alleen de overgang hals rug lijkt iets apart.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:12

Ik ken de foto, en Anton.
En vind hem echt super gelukt! Haha!

Oortjes vind ik wat raar, maar verder echt super! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:17

Zo Mo, deze had ik nog niet gezien! Erg gaaf werkje weer Haha! Vind die bordjes, en dienbladen en alles van jou zo leuk he!
Ook deze weer, het koppie springt er echt uit. Vind persoonlijk het lijfje wat minder kwa schaduwen/kleurtinten. Maar erg mooi totaalplaatje! Je aandacht wordt nu echt naar het hoofd getrokken Ja

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:26

Had je deze niet al eens geschilderd?
Mooi schilderij Ja Het oortje vind ik wat raar. En de hals ook.
Maar verder is het erg mooi geschilderd. Vooral het neusje!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 10:02

Erg mooi geworden! Ja Ik denk dat er op de oortjes nog iets meer schaduw mag?
En ik ben wel benieuwd welke kleuren je voor de vacht hebt gebruikt, lijkt me erg moeilijk om deze kleur te krijgen.
Ik vind vooral het neusje en het hoofd erg mooi, maar de rest is ook erg knap. OK dan!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 10:11

Prima werk Mo! Ja
Het neusje springt er voor mij uit, samen met de manen. Ik twijfel een beetje aan het oog, ik vind hem iets te plat en niet genoeg uitstralen. Wellicht is de pupil wat te klein?
Super verder hoor, ik vind het heel leuk wat je allemaal doet!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 11:14

Op het eerste gezicht weer een prachtig detailvol werkje van jou waar je weer prachtig manen en snoetje hebt neergezet. Als ik wat langer kijk zie ik pas wat dingetjes die ik jammer vind, waarom loopt de fjord niet door tot de onderkant van het dienblad, nu komt hij zo afgekapt over..!
Oortje is idd wat teveel naar ons toegedraaid. Verder wel weer een echte Mo! *LOL*

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 12:55

Jeetje Monique, jij gaat echt met sprongen vooruit! Wow! Vooral het hoofd knalt van het hout af!

Om toch iets inhoudelijks te melden (anders wordt de post misschien verwijderd Knipoog ): de kont is wel erg dezelfde kleur als het hout/achtergrond. Misschien volgende keer andere kleur dienblad? Als dat mogelijk is, je kon misschien niet kiezen. Of het paard iets donkerder schilderen. Of misschien was het juist wel de bedoeling dat de afbeelding zo één wordt met de achtergrond... dan heb ik niets gezegd. Bloos

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:30

Had hem toen al gezien en blijf het een heerlijk 'schilderij' vinden, 1 die zo aan de muur mag i.p.v. als dienblad gebruikt te worden Lachen
Ook de schaduwen vind ik erg goed gedaan en vind juist dat die meedoen aan het zo sprekend maken van het portret. Heel erg mooi! Voorpluk en manen zijn levensecht, die heb je echt in de vingers inmiddels Tong uitsteken . Het oortje had misschien iets meer uitgewerkt mogen worden? Misschien dat daar nog iets van schaduw/kleurverschil mist?