Een van mijn hobby's is het werken met kraaltjes, waarvan ik dieren en planten maak (geen sieraden). Mijn oma is volgens mij mijn grootste fan en heeft thuis al een klein boeketje bloemen staan. Toen ik hoorde dat ze met kerst langs zou komen ben ik meteen gaan denken wat ik voor haar zou kunnen maken. Van mijn opa hoor ik altijd dat als ze weer eens een bloemetje gekregen heeft van mij, dat ze gelijk heel trots aan al het bezoek laat zien wat haar kleindochter heeft gemaakt. Aangezien ik weet dat oma helemaal gek is van orchideën wou ik eens proberen om die te maken. Heb mezelf eerst een andere techniek aan moeten leren (lang leve youtube
). Toen bij elkaar ongeveer 3 dagen gewerkt en toen was hij gister eindelijk klaar. Had van te voren al een potje gekocht waar het mooi in zou staan, op zolder nog gips gevonden (waar we als kinderen vormpjes mee maakten om te beschilderen). In een plastic potje heb ik eerst de 'plantjes' vastgezet met grove steentjes (handig zo'n aquarium) en toen overgoten met gips. Daar overheen fijne zwarte steentjes (uit het andere aquarium
).
Het resultaat mag er wezen, al zeg ik het zelf:

Close upjes van de bloemetjes

Close up van de onderkant

Ze was er in iedergeval heel er blij mee
Zijn er eigenlijk meer bokkers die dit doen?