Gave foto's 
Foto 1 vind ik gaaf, alleen wordt mijn aandacht direct naar de eerste boom rechts getrokken.. Was dat je bedoeling? Ik denk dat ik hem mooier zou vinden als die boom iets afgesneden was.
Foto 2 ook gaaf, al had ik de lichtopening óf wat schuiner willen zien (dus dat je zegmaar een 'schuine lijn' door je foto kunt trekken, dus dat het lichtpoortje nog verder naar rechts zat) of helemaal recht.. Ik vind hem er nu een beetje tussenin zitten?
Foto 3, leuk idee, al had ik persoonlijk geen boom met zo'n grote schaduw op de voorgrond gezet. Dat maakt de hele foto gelijk zo donker..
Foto 4 SUPER! Heb je deze in de sepia van je camera gemaakt?
Ik vind de sepia eerlijk gezegd niet heel mooi, iets meer rood/bruin erin zou zorgen dat hij wat warmer wordt.
Zoiets dus, maar dat is misschien persoonlijk..

Foto 5, leuk idee, maar ook weer jammer dat hij zo donker is..
Nu is dit weer idd super lekker, alleen is het licht zo hard. Scherpe schaduwen enzo. Dan kun je beter 's morgens vroeg gaan, als de zon opkomt, dan is het licht nog niet zo scherp, of tegen het eind van de middag als je zo'n mooi warm avondzonnetje krijgt. (Oke warm is het niet, maar de kleur is heel warm
) Je hebt dan wel beperkt de tijd om foto's te maken want voor je het weet is het zonnetje weg, maar dan heb je wel heel mooi licht..
Hopelijk kun je hier wat mee 
Veel succes verder!