[TEK]tweejarige te paard samen met opa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK]tweejarige te paard samen met opa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:32

Hallo allemaal Doei!

Ik stond gisteren met mijn pony op de oprit thuis. En toen waren de kleinkinderen van de overburen thuis. En die zouden een keer op de pony gaan, dus meteen erbij gehaald, en een leuke foto gemaakt samen met opa erop.
Deze heb ik zojuist nagetekend, voor opa en oma.

Nu zou ik graag nog wat tips van jullie willen wat ik zoal nog zou kunnen veranderen, voordat ik hem daar afgeef.
Ik heb hem niet helemaal uitgewerkt, maar meer in schetsstijl, omdat ik absoluut geen mensen kan tekenen, en ze zo tenminste nog een beetje lijken.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 27-12-08 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG]

Anoniem

Re: [tek]tweejarige te paard samen met opa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:33

Het is trouwens een vrij slechte foto, en niet alle details zijn te zien, met name op de borst en schouder van paardlief, zie je weinig details.

Nivada

Re: [tek]tweejarige te paard samen met opa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 17:56

Nou vind het er aardig goed uit zien hoor. Ben zelf ook niet zo goed in gezichten Tong uitsteken.

De borst van het paard mag inderdaad iets meer laten zien kwa detail en misschien nog wat meer schaduw?

lovey_ou

Re: [TEK]tweejarige te paard samen met opa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:08

ik vind die armen er ook wat stijf uitzien Tong uitsteken

Anoniem

Re: [TEK]tweejarige te paard samen met opa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:26

Bedankt! Tja ben er slecht inmensen tekenen, geef ik helemaal toe Lachen Borst heeft in het echt iets meer detail's Ja Ik heb nog wat detail toegevoegt voor ik hem gegeven heb, helaas geen goede foto meer ervan gemaakt.
Toen ik hem gaf vonden ze hem helemaal super Haha! Toch een goede daad vericht Ja

@Lovey_ou, handen gingen ook niet helemaal super inderdaad. De jassen vond ik nog wel redelijk gelukt.