Ik zat al een tijdje te denken om Rita na te tekenen, mijn favo koetje (Rita, oftewel 8242, oftewel 49
).Ik had wel een foto, maar die vond ik zelf niet zo supers. Nu ben ik tóch met die foto begonnen.
Ik wilde eerst met alleen bruintinten werken, maar door deze twee uitspraken in TM eerder deze avond, heb ik de boegen omgegooit:
Lontje schreef:Waar komt die angst om het te verknallen toch vandaan bij jullie? Dat is iets wat ik niet begrijp om heel eerlijk te zijn.. het geeft toch helemaal niets als het niet wordt wat je wilde, dan begin je gewoon weer overnieuw
oneilltje79 schreef:Echt mooie schilderijen ontstaan pas als de schilders vrijer beginnen te werken en het ze niet meer kan schelen of ze het verpesten.
Aangezien ik ook altijd "bang" ben, durf ik nooit gewaagd te zijn met de kleurtjes. Bij deze heb ik dus de boegen omgegooit, en ga ik zoveel mogelijk kleur gebruiken! (Ik gebruik alleen wel nog bruin als onderlaag
Ik durf nog niet in éne keer álles te doen, hopelijk de volgende keer!).Tot nu toe vind ik hem zelf wel redelijk. Maar ik dacht ik open een topic, zodat jullie tussendoor tips kunnen geven
Waardoor ik hopelijk beter inzicht krijg in de kleurenleer.Zo ver ben ik nu:

Meer en beter foto's volgen nog.

Ik wist niet dat mijn uitspraak (en die van Lau) zo inspirerend kon werken 
Bah
(Achja volgende keer beter, je moet niet bang zijn om het te verpesten