[FOTO] bewerkte portretten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

[FOTO] bewerkte portretten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 16:01

1 Afbeelding

2 Afbeelding

3 Afbeelding

4 Afbeelding

gemaakt met een fijufillm S5600

Rennie89

Re: [FOTO] bewerkte portretten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 16:42

Ik vind ze niet zo mooi, de foto's zijn erg overbelicht, slechte kwaliteit (kan ook aan mijnalbum liggen hor) en weinig detail. Achtergrond is ook niet helemaal effe van kleur en dat stoort me ook erg, verder zit er amper contrast in de foto's.

Tevens wel een leuk onderwerp!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 17:20

nummer 2 heb ik nog even doorbewerkt:

Afbeelding

petsboem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:32

De kwaliteit foto's is wel heel slecht .. Nagelbijten / Gniffelen
Tja lastig om hier commentaar op te geven... Het zijn niet zulke goede foto's.
1 is overbelicht en korrelig, hij lijkt wel met een telefoon gemaakt en dan ook nog eens geupload bij mijnalbum...
Bij foto 2 kijk je echt heel bang, een beetje een enge foto. In combinatie met die hand zo snap ik de bedoeling ook niet echt. De uitsnedes van je foto's zijn ook erg centraal en vierkant. Ik denk dat een standaard formaat zoals 10x15 of 13x18 de foto's beter past.

foto 3 kijkt al iets fijner door de uitsnede. Weer overbelicht en je haar ziet er een beetje raar uit.
Foto 4 .. tja. Je hebt zo'n goede camera ik begrijp dan ook niet hoe het kan dat je foto's zo'n slechte kwaliteit hebben, dat kan niet alleen door mijnalbum komen. Hoe heb je ze bewerkt?

En die laatste, 'nummer 2', is dan nog wel het beste maar weer die kwaliteit van de foto heel erg slecht. Er zit ook een soort blur/waas over, jammer.

Misschien iets minder proberen te bewerken, minder centraal en goed kijken naar voorbeelden.

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:54

Sorry, ik vind de foto's niet mooi, ze zijn teveel overbelicht en teveel bewerkt als je het mij vraagt!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:35

Ik heb een beetje het idee dat je een overkill aan bewerkingen hebt gedaan - dat ze daardoor zo slechte kwaliteit hebben. Heb je de originelen nog?

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:19

Ik vind de foto's niet erg goed. Ze zijn overbelicht, onscherp, korrelig, en saai. Probeer eerst de kwaliteit van je foto's te verbeteren voordat je aan de slag gaat met poses waar veel handen bij te pas komen; het juist plaatsen van een hand is namelijk ook weer een 'vak apart'. Controleer je ISO waarde eens; als deze te hoog is zorgt het voor een korrelig beeld. Ik denk echter ook dat je de foto's te ver hebt doorbewerkt en raad je net als mijn voorganger(s) aan wat onbewerkte foto's te plaatsen.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:46

Ik ga gewoon per foto even commentaar geven:

Foto 1: De kille blik & Pluk voor haar gezicht stoort me. Ik vind het er opgezet uitzien met sterkte mascara enzenz. Het doet me niets, stuurt me nog eerder weg.
Foto 2: Weer die verschrikkelijke kille blik, ogen veel te zwart. Zou veel liever wat minder gezien hebben en een glimlachje.
Foto 3: Spreekt me ook niet aan, iets korzelig enzo...
Foto 4: Koude kille blik, sorry maar daar houd ik niet van, ook zwarte ogen die je recht aanstaren. Verder onderin nog leegtes die ik liever niet gezien had.

Sorry, kan er niet zoveel positiefs over zeggen. Probeer creatief te zijn, en laat de desbetreffende niet alleen zo koel/kil kijken, maar ook foto's vriendelijk, & minder zwart om d'r ogen. Ik raad je ook aan om onbewerkte foto's te plaatsen!