Bedankt voor de complimentjes en alle feedback!
Ben blij dat ik hem nog niet in de fixatief heb gezet, want er was dus nog wel wat voor verbetering vastbaar. Ik heb hem inmiddels wat aangepast naar aanleiding van alle opmerkingen, ik zal morgen eens posten hoe hij er nu uitziet. 
angelaatjuh, dat is een goede suggestie van die hoef. Daardoor lijkt hij inderdaad nog kleiner.
MlieZ88, haha.
Het is niet erg hoor. Het is niet dat ik er zelf ontevreden over ben of het erg vind dat er hier en daar iets niet klopt, maar meer dat ik zie wat er beter kan. Ondanks de puntjes ben ik er nog steeds bli mee met wat het resultaat is, ik ben met deze tekening weer vooruitgegaan en het blijft een leuk plaatje geworden. Wat Riss zegt, misschien had alles wat ik noemde anders niet eens gezien, maar nu je ze wel ziet hoeft dat niet altijd te beteken dat het ineens geen leuk plaatje meer is zeg maar. En heel kritisch kijken helpt om verder te komen. 
Saar__, gelukkig vind je hem toch nog mooi. 
Thanks L_ola, en wat heb jij een leuke boktnaam!
Evelijn, en Babe wat leuk dat je dat opmerkt! Ik heb juist heel vaak moeite om de verhouding paard-ruiter goed te maken, dus leuk dat je dat zegt! 
Kimmes, dat van die jurk was een goede tip! Ziet er beter uit als hij ervoor ligt. Kreukels vind ik zo lastig om te maken uit m'n hoofd, op de goede plaats en met de goede schaduwen... ziet er zo snel uit als verkreukeld papier.
Maar ik ga het nog proberen!
Duke, ik heb er nog wat schaduwen bijgevoegd inmiddels, en dat ziet er inderdaad beter uit op 't paard.
Ik heb wel bewust gekozen voor en zijaanzicht, had het idee dat het 'met opgeheven hoofd in de wind' dan beter zou komen. 
Heb nog wel even extra zitten gummen ook, want er stonden inderdaad nog flink wat slordige gumlijnen.