[FB] Queen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rinde

[FB] Queen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 19:11

Na een hele, hele lange tijd heb ik Photoshop toch maar weer eens gestart voor een Fotomanipulatie. Natuurlijk
heb ik in de tussentijd nog wel wat anders bewerkt, maar dit was toch al weer even geleden. Ik bedacht me
dat ik nog nooit iets van mijn manipulaties op Bokt had geplaatst, dus leek het me dat het daar eens tijd voor is.

Het origineel is 2928 bij 1844 pixels, door het verkleinen is er flink wat detail verloren gegaan, vandaar dat ik
er wat details bij post. (Voor de oplettende kijker: Ja, ik heb er ook een bijpassende avatar bij gemaakt Vork ).

(Ohja, ondanks dat er geen copyright op staat, hoef ik hem niet op HorseTycoon of iets dergelijks terug te vinden.
Ik vind hem toch terug, heb zo m'n connecties.)

Queen

Afbeelding

Details

Afbeelding

Ik maak gebruik van Adobe Photoshop CS2 en een Wacom Graphire4 A4 tablet. Paard was oorsprongkelijk
een palominokleurig modelpaard, is omgezet in een zilverappel. Rest is er allemaal bijgetekent.

Afbeelding is ook (ietsje groter) op mijn DeviantART te vinden:
http://JannekeRazenberg.DeviantART.com

JorisDy

Re: [FB] Queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:54

wauw wat knap! Vind het paardje zelf alleen wel wat rank en de hals is mischien iets mooier als die korter is.

Vind de details heel knap gemaakt zeg!
Heel mooi Ja

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 19:55

Dankjewel!
Het is Akhal-Teke, die hebben zo'n bouw, vandaar zijn lange hals en ranke postuur.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:41

Het paardje oogt inderdaad lang en smal, maar goed, dat is dan het ras. Ik vind het wel heel erg jammer dat er zo'n drukke achtergrond bij zit. Het zijn namelijk onwijs mooie details, maar ze vallen weg in de bosgrond met blaadjes enzo.

Maar over het algemeen is het een gaaf plaatje!

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 22:57

Klopt inderdaad. Ik heb op dit moment de 100% afbeelding als achtergrond staan en daar zijn de details prachtig op te zien. Door het verkleinen is echt zó veel weggevallen. Daarom is het ook een must om de afbeelding met de losse details te bekijken.

Bedankt! Knipoog