[FOTO]Portretfoto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]Portretfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 19:09

Even mezelf aan wat portretfoto's gewaagd (1e keer!)... wilde toch even weten wat jullie ervan vinden!

Afbeelding
Uuuuuhmmmm..... te drukke achtergrond?????

Afbeelding
'Sleeping beauty'

Jaimyliefje

Re: [FOTO]Portretfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:14

De eerste: onscherp, niet bepaald charmant ook. De achtergrond vind ik niet eens zo'n drama maar ik vind 'm echt niks. Maargoed, hij is nog wel vrolijk. Hyvesfotootje ofzo daar kannie wel voor door maar verder, nee..

tweede foto: tsja, ik zou eerder 'sleeping horror' zeggen ( Nagelbijten / Gniffelen ) veel anders te verwoorden weet ik het niet. Het lijkt meer op een per ongeluk genomen foto, je kijkt recht haar neusgaten in. Haar huid is helemaal niet zo lelijk maar door deze foto lijken al haar oneffenheden 10x zo erg dan ze werkelijk zijn. Verder lijkt het alsof ze echt heel veel haar op haar gezicht heeft door het licht, terwijl ze in werkelijkheid gewoon evenveel heeft als ieder normaal persoon..

Nee, echt niks.. Ik zou het graag anders verwoorden.. Maarja Nagelbijten / Gniffelen

Blijven oefenen dan kom je er wel! OK dan!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:22

Ik ben het met me voorganger eens

Ook vind ik dat haar 'snor' en 'baard' erg opvalt op de 2e foto. Ach gut

Misschien op een andere manier proberen?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:24

Ben het ook helemaal eens met Jaimyliefje, helaas voor jou natuurlijk. Knipoog Misschien ook van iets verder af proberen, dit is nu wel heel dichtbij en waardoor je inderdaad mede door de lichtval heel veel haar ziet.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:19

Jaimyliefje schreef:
De eerste: onscherp, niet bepaald charmant ook. De achtergrond vind ik niet eens zo'n drama maar ik vind 'm echt niks. Maargoed, hij is nog wel vrolijk. Hyvesfotootje ofzo daar kannie wel voor door maar verder, nee..

tweede foto: tsja, ik zou eerder 'sleeping horror' zeggen ( Nagelbijten / Gniffelen ) veel anders te verwoorden weet ik het niet. Het lijkt meer op een per ongeluk genomen foto, je kijkt recht haar neusgaten in. Haar huid is helemaal niet zo lelijk maar door deze foto lijken al haar oneffenheden 10x zo erg dan ze werkelijk zijn. Verder lijkt het alsof ze echt heel veel haar op haar gezicht heeft door het licht, terwijl ze in werkelijkheid gewoon evenveel heeft als ieder normaal persoon..

Nee, echt niks.. Ik zou het graag anders verwoorden.. Maarja Nagelbijten / Gniffelen

Helemaal mee eens.
Je maakt ook heel veel foto's die mooi zijn en dan opeens deze twee. Nee helaas.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 08:00

_Irene11_ schreef:
Jaimyliefje schreef:

Helemaal mee eens.
Je maakt ook heel veel foto's die mooi zijn en dan opeens deze twee. Nee helaas.
Ik stond nog te twijfelen of ik ze überhaupt wel wilde plaatsen. Ik had dan maar de gok genomen en tja...... een beetje foute gok dus... Haha!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:39

nou ,nou jullie doen of ze zo ongeveer het lelijkste mens is wat er bestaat....ik vind het wel meevallen....foto-technisch weet ik er te weinig van

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:07

geerke schreef:
nou ,nou jullie doen of ze zo ongeveer het lelijkste mens is wat er bestaat....ik vind het wel meevallen....foto-technisch weet ik er te weinig van

En dit is een forum voor fototechnisch commentaar, iets wat dus ook gegeven wordt.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 01:25

MonicaG schreef:
Blondie_ schreef:
inderdaad je ziet alles op de 2de foto je kan zelf de mee-eters tellen

+haartjes Nagelbijten / Gniffelen.

Nee, sorry ik vind het ook niets en ben het dus met de voorgangers eens Lachen.

Moderatoropmerking:
Dit zijn opmerkingen die niet nodig zijn. Het is prima om het te denken en om tips te geven waardoor je het minder kunt laten opvallen. Maar enkel dit commentaar voegt niets toe en is zelfs een beetje vervelend. Graag even de algemene Boktregels + die van UK/CB doornemen. Ik heb een aantal berichten verwijderd.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:11

Oeii.. Oh nee, nee, nee.. Kijk eens krítisch naar je eigen foto's, ik ben wel heel benieuwd wat je hier zelf van vindt, eigenlijk.. Lachen

In mijn ogen zijn de foto's niet meer dan (oncharmante) snapshots, je model staat er nou niet echt flatteus op, op de eerste foto een vreemde uitdrukking, slechte huid, een beetje bewerking zou geen kwaad kunnen. Lachen Een barbiegezichtje is nergens voor nodig, maar haar negatieve puntjes komen naar mijn smaak meer naar voren dan haar pósitieve, en aan de fotograaf/beeldbewerker dan de taak om dat om te draaien. Ze heeft een bleke, grauwe huid, met een beetje een groene waas eromheen. Daarnaast bevat de foto vrij weinig contrast, een rommelige achtergrond, en lijkt hij me niet 100% scherp op het goede punt (ogen ogen ogen!).

De tweede foto specifiek zeg ik niks over, ik ben eerst erg benieuwd naar jouw motivatie voor de keuze voor deze twee foto's en vooral wat je er zelf van vindt. Ja