[FOTO] Nicole

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IkbenMarije

[FOTO] Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 11:25

Zaterdag mijn collega vastgelegd! Zie hier het resultaat Knipoog

1 Afbeelding

2 Afbeelding

3 Afbeelding

_Karlijn

Re: [FOTO] Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:13

Fijne foto's, mooie scherpstelling Ja
Mag ik vragen met wat voor lens+camera jij fotografeerd?

Enige puntje is dat er misschien iets te veel ruimte is onderin bij foto 2, maar dat is opzich niet storend Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:19

vind ze mooi , ook mooi op de ogen scherpgesteld vind het toch jammer dat der tanden etc ook niet scherp zijN!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 15:50

Bedankt voor jullie reacties Lachen !

Ik heb deze foto's gemaakt met mijn Canon 400D + 50mm lensje. Erg fijne lens voor portretten!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 20:16

de eerste vind ik echt geweldig! haar ogen zijn daar zo prachtig en krachtig (hihi dat rijmt Haha! )

de andere 2 doen me niet zo heel veel

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 10:01

Haha dankjewel! Zelf vond ik de eerste ook het sterkst uit de verf komen. *LOL*

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:02

Ik vind het jammer dat niet het hele gezicht scherp is! Dat moet makkelijk te doen zijn met die lens en de camera die je gebruikt, kwestie van anders instellen

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 10:06

Of een kwestie van smaak? Ik heb er namelijk bewust zo voor gekozen om de ogen er uit te laten springen en het wat dynamischer te maken.

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:19

IkbenMarije schreef:
Of een kwestie van smaak?
haha idd Nagelbijten / Gniffelen
niet alles moet altijd zoals t ''hoort'' hoor Tong uitsteken

maar oke, je foto's : ik vind de eerste 2 echt helemaal super! Haha! sorry, maar kan dr gewoon geen commentaar bij bedenken...
bij de 1e foto zijn dr ogen echt super krachtig, en bij de 2e stralen ze helemaal! Lachen
had het wel iets mooier gevonden als bij foto 2 de mond en tanden íets scherper waren.
alleen de 3e foto doet me niet zoveel, maar da's een kwestie van smaak he, haha *LOL*

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:07

Hm... Ik ben toch wat minder positief denk ik....

Naar mijn idee lijkt ze een ontzettend donkere, gebruinde huid te hebben? Het ziet er voor mijn gevoel haast een beetje viezig uit.

Erg zonde, aangezien je wel leuke composities te pakken hebt. En het met de scherptediepte ook goed zit. Als alles scherp was geweest was het nogal saai geweest.. wat dat betreft ben ik het dus totaal niet eens met voorgaande reacties. Leuke plaatjes dus, maar haar huidskleur is voor mij toch echt iets te .. vervreemdend? Sorry vind het een beetje moeilijk te verwoorden, maar hopelijk snap je wat ik bedoel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:11

Britt90 schreef:
Hm... Ik ben toch wat minder positief denk ik....

Naar mijn idee lijkt ze een ontzettend donkere, gebruinde huid te hebben? Het ziet er voor mijn gevoel haast een beetje viezig uit.

Erg zonde, aangezien je wel leuke composities te pakken hebt. En het met de scherptediepte ook goed zit. Als alles scherp was geweest was het nogal saai geweest.. wat dat betreft ben ik het dus totaal niet eens met voorgaande reacties. Leuke plaatjes dus, maar haar huidskleur is voor mij toch echt iets te .. vervreemdend? Sorry vind het een beetje moeilijk te verwoorden, maar hopelijk snap je wat ik bedoel Lachen

Daar ben ik het helemala mee eens, het was veel mooier geweest als ze een ebetje naturel op was gemaakt. Het ziet er nu érg vreemd uit. NEt of ze een vieze bruine waas over haar gezicht heeft o.i.d? Nagelbijten / Gniffelen

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 17:54

Haha dat kan ik erg goed uitleggen *LOL* , en ben het ook met jullie eens hoor! Het is geen make-up, ze was namelijk net terug uit Brazilie waar ze 3 maanden is geweest, daardoor erg bruin geworden Knipoog. Dus daar kon ik helaas niks aan veranderen!

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:12

Ze staat er leuk op, maar ik vind je lichtgebruik niet mooi.
Doordat je voor 2 lichtbronnen opzij hebt gekozen krijg je een beetje een tangverlichting.
Vooral de neus (en ernaast) op foto 1 en 2 vind ik daardoor niet mooi.

Belichting op de laatste foto klopt weer veel beter.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 16:49

De laatste spreekt mij qua compositie het meeste aan (hoe smaken kunnen verschillen), maar hij is wel het minst scherp en haar lippen staan er bv. op de eerste foto mooier op. Ik vind dat de tweede iets te veel op je 'afkomt' als je begrijpt wat ik bedoel.
De eerste foto vind ik ook wel geslaagd, haar blik 'grijpt' je als het ware. Goed dat ze niet helemaal centraal staat, maar voor mijn part had de compo nog wel wat minder centraal gemogen.
Ik vind het best wel sterke foto's, algemeen genomen. Ja