[VER] Naamloos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alabama

[VER] Naamloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 22:57

Hoii Bokt Clown
Na lang, lang twijfelen beb ik toch besloten om eens het 1ste hoofdstuk van mijn verhaal op Bokt te plaatsen. Het heeft nog geen naam omdat ik nog niet heeel zeker weet welke richting het zal uit gaan.
Als het waardeloos is, zeg het me dan maar eerlijk, dan moet ik niet blijven hoofdstukken plaatsen Haha!
Veel leesplezier Bloos

Hoofdstuk 1
De geur van pas ingevet leder vulde haar neus toen ze haar zadelkastje opentrok. Ze nam haar hoofdstel en zadel en liep in de ochtendschemering naar de wei. Een lieve hinnik, de geur van paard , het geluid van de zachte hoefstappen in het natte gras. Ze was eindelijk weer thuis.
‘Goeiemorgen lieve Shamrock. Goed geslapen meid?’ Bij wijze van antwoord gaf de stralend witte merrie een zacht en teder briesje. Soraia legde het zadel op de rug en trok de singel aan. Ze stak het koude ijzer van het bit tussen de lippen van de merrie en gespte even later de andere riempjes zorgvuldig dicht. Ze zette haar voet in de stijgbeugel en hees zichzelf in het zadel alsof ze niets woog. Ze klakte met haar tong en als antwoord begon de merrie rustig naar de uitgang van de weide te stappen. Ze had geen zin om langs de huizen te rijden. Ze wilde gewoon even weg van alle realiteit. Weg naar een wereld waar alleen zij en haar paard een rol speelden. Ze sloeg een zandweggetje tussen de hoge maïsplanten in. De ijzige kou zorgde ervoor dat er kleine dampwolkjes uit haar mond en uit Shamrock’s neusgaten kwamen. De kleine vijftienjarige liet haar paard in een vloeiende beweging in draf overgaan. De hoeven van de merrie drongen zich een paar centimeter in het zachte zand. Toen ze aan een oneindig groot open veld kwamen voelde Soraia hoe de energie en opwinding van haar paard begon te stijgen. Ze hield Shamrock in. Lange tijd stonden ze beiden naar het prachtige landschap te staren. ‘Komaan meid, eentje om wakker te worden..’ Alsof ze wist dat ze mocht, sprong de merrie vanuit stilstand vurig aan in galop. Soraia ging recht in haar beugels staan en leunde met haar handen op de stevige hals van haar paard. Als een witte schim in de vroege ochtend raasde Shamrock door de weilanden. Schitterend. Net wat ze nodig had. Een rengalop waarin al haar zorgen verdwenen met de lange passen van het paard. Ze trokken een spoor van plat gras door het land. De tranen van wind en ontroering sprongen haar in de ogen. Haar lange blonde haar wapperde mee in de wind.

‘Dank je wel schat, voor de schitterende rit, maar nu moet ik weer naar school…’ Fluisterde ze in Sham’s oor. Ze liep de wei uit met zadel en hoofdstel op haar arm. De merrie volgde haar nog een paar passen en stopte een paar meter voor de uitgang van de wei om van het jonge gras te eten. Met een klik viel het slot weer in het metalen hek. Terug naar de realiteit, op naar school. Ze legde haar gerief weer in het zadelkastje en haalde haar kleren uit de blauwe rugzak. Niemand kon haar zien dus trok ze haastig haar uniform aan en vertrok naar school .

Haar oude fiets kreeg een harde dreun toen ze hem tegen het hek van de school smeet. oliebol, weer eens te laat. Ze haastte zich door de lange gang en stopte bij haar lokaal. Zonder te kloppen liep ze de klas in.
‘Soraia Mathu, wat is uw excuus dit keer om nog maar eens te laat in mijn les te komen?’ de schelle stem van mevrouw Verbeke sneed als een mes in haar oren. Soraia had in het tweede middelbaar haar jaar moeten overdoen en zo zat ze nu nog maar in het derde en was ze met een jaar verschil de oudste van de klas. Maar dat maakte haar er niet populair op. Soraia was een buitenbeentje. Ze was gewoon niet zelfzeker genoeg om voor zichzelf uit te komen en durfde geen contacten te leggen. Dat vond ze ook niet nodig, ze zou toch alleen maar uitgelachen worden om wie ze was en hoogstwaarschijnlijk vinden ze haar naderhand toch niet leuk. De leerkracht totaal negerend nam ze plaats op haar stoel, aan een bank alleen. Ze nam haar leerboek wiskunde en begon aan een reeks oefeningen. Wat haatte ze zich het daar.

Als een hevige verlossing weerklonk de schoolbel door de brede gang. Met een veel te zware boekentas op haar rug slenterde Soraia naar haar fiets.
Haar voeten zette ze plat op de grond, waardoor ze een lomp uitzicht had. Haar kon het niets schelen hoe ze liep, maar haar moeder wel. Al meerdere malen kreeg Soraia het op haar kop daarvoor. Ze vond het zo nutteloos dat je je energie verspeelt aan mooi zijn. Voor haar was het niet nodig.
‘Hoi Soraia..’ Ze wist niet of het haar gedachten waren die gewoon zodanig hard hoopten dat iemand haar ooit zou opmerken en haar begroeten of als er nu écht iemand achter haar stond die een poging deed om vriendelijk te zijn. Met hoop op het laatste draaide ze zich om. Haar ogen vlogen van zijn voeten naar zijn prachtige bruine haar. Gilles. ‘O, hoi.. euh.. Gilles’ Haar verbluffing zorgde voor een knalrood hoofd en liet haar stamelen, alsof ze een verliefd trutje van tien met een enorm spraakgebrek was.
‘Alles goed? Ik zie dat je nu nog steeds in het derde jaar zit.. Valt het een beetje mee om tussen al die..’ Soraia werd rood van woede en kreeg een gigantische steek van schaamte. Ja, ze zat in het derde jaar, en nee het viel niet mee. ‘Ja, lach maar met me’ zei ze kort en ze draaide zich weer om om haar weg naar de fietsenstalling verder te zetten. Gilles zette wanhopig nog de achtervolging in maar toen hij doorhad dat ze totaal geen interesse meer in hem had, en hij sterk op haar tenen had getrapt, stond hij stil en liep de andere straat in. Soraia had niet meer achter zich gekeken en kwam aan bij haar fiets. Die stond zoals bijna elke keer uit het fietsenrek gesleurd en tegen de muur van het Chiro-gebouw gesmeten. Die kleine rotzakken uit haar klas.. Ze kon ze vermoorden. Maar dat deed ze natuurlijk niet, stel je voor.

Bedankt voor het lezen (:
Laatst bijgewerkt door Alabama op 21-12-08 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxdonja

Re: [VER] Naamloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 23:08

Wauw, er mooi beginnetje vind ik het! Mooie details! Lachen
Let er wel op dat je cijfers uitschrijft, dat staat wat netter.
xMRGANx schreef:
De kleine 15-jarige liet haar paard in een vloeiende beweging in draf overgaan.

Citaat:
Haar verbluffing zorgde voor een knalrood hoofd en liet haar stamelen, alsof ze een verliefd trutje van 10 met een enorm spraakgebrek was.

Citaat:
Ik zie dat je nu nog steeds in het 3de jaar zit..

15-jarige is vijftienjarige, 10 is tien, 3de is derde enz...

Citaat:
Maar dat deed ze natuurlijk niet, stel je voor.

Ik denk dat dit persoonlijk is, maar deze zin, eh, vind ik niet zo mooi, het voegt niet zoveel toe vind ik. Maar ik denk meer dat dit persoonlijk is!!

Ik ben een meelezer! Lachen

Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 23:19

Bedankt voor je tip ! Haha!
heb het aangepast..

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:13

ik vind het wel leuk hoor. Maar niet nog meer details en lange zinnen doen hoor. Dan wordt het te veel.

Ben benieuwd naar je volgende deel Lachen

Alabama

Re: [VER] Naamloos paardenverhaal^

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 18:04

ziezo nog een stukje (:

hoofdstuk 2

‘En, hoe was je dag vandaag?’ haar moeder probeerde opgewekt te klinken, maar aan de wallen onder haar diepbruine ogen te zien, was ze dat niet.
‘Wat kan jou dat nou schelen?’ beet ze haar moeder kortaf toe.
Katrien Cortier, haar moeder, draaide zich terug om in haar zetel en keek ongestoord verder naar een of ander kookprogramma. Alsof ze ooit iets zou klaarmaken dat daar gedemonstreerd wordt.. Zelfs de gedachte om een poging te doen om een huisvrouw te zijn, kon haar al doen duizelen. Nochtans, ze had anders toch niets te doen de hele dag, ze had een winkel die op het randje van faillissement wankelde en klanten had ze toch niet.
‘Mag ik nog eens naar Shamrock?’
‘Nee dat mag je niet, je zou beter wat meer studeren en me helpen in het huishouden in plaats van de hele dag door bij dat vieze paard te zitten!’
Had ze het niet gedacht, daar gaan we weer..
Altijd weer over dat stomme studeren beginnen..
Gelukkig weet haar moeder niet dat ze elke morgen met Sham gaat gaan rijden voor ze naar school vertrekt.

De rieten bureaustoel kraakte, alsof hij kreunde, toen Soraia weer een poging deed om een houding aan te nemen die haar meer zou kunnen concentreren.
Alsof dat zou helpen. Ze kon het gewoon niet, misschien is ze gewoon niet slim genoeg om zo’n zware studierichting te volgen, ze wilde alleen maar paardrijden..

Eindelijk ging de vrijdag over in een zaterdag, ze moest voor wel 2 volledige dagen niet naar school.
Met trillende vingers van opwinding typte ze een sms’je naar haar beste vriendin Marthe.
‘ Marthe, is het goed als ik al om 13uur kom? X Soraia’
Marthe had nog maar enkele weken geleden haar eigen paard gekregen en ze deelden al jaren de grote droom om samen met hun eigen paard het bos in te trekken. En vandaag was het zover. Eindelijk.

‘Mam, ik ben weg, zal om 6uur thuis zijn! Bye!’ Soraia nam haar fiets uit de kleine fietsenstalling in hun tuin en vertrok.
Ze had haar iPod in haar oren en luisterde naar muziek. Ze fietste zo rap ze kon, als ze eerder bij de stallen aankwam dan Marthe, had ze nog een momentje alleen met haar paard.
Als in een walm van vreugde en opwinding werd de omgeving haar zodanig ontvreemd dat ze niet zag dat er vlak achter haar een gitzwarte jeep reed.
Toen die het zat was om achter een trage fietser te rijden, stak hij Soraia aan een veel te hoge snelheid voorbij. Ze werd uit haar zoete dagdroom gerukt en schoot het voetpad op. Haar rechterenkel knapte. Een snijdende pijn ging door haar voet. Ze leunde op het bakstenen muurtje dat naast haar stond en trok zichzelf recht. Haar enkel bleef pijn doen maar dat kon haar niets schelen, ze zou de dag niet verknallen, en al zeker niet door een voet.

‘Dag lieve Shammie!’ ze klikte het touw vast aan haar oude blauwe weidehalster.
Braaf volgde de witte merrie Soraia naar het uiteinde van de wei. Eenmaal aangekomen bij de stallen zette ze haar paard in een handige vast aan de staldeur. Ze snoof de geur van vers stro op en genoot er met volle teugen van. Nadat ze haar paard volledig had geborsteld ging ze totaal in gedachten verzonken naar de zadelkamer.
‘Hoi!’zei Timo die op houten poetskist met zijn knieën opgetrokken tegen z’n lichaam zat. Hij had een lieve, vriendelijke trek om zijn mond en keek haar met zijn intense bruine ogen aan.
‘Is dat niet vandaag dat jij met Marthe het bos in gaat? Mijn vader heeft gevraagd of ik niet beter mee zou gaan , ik ben daar al vaker geweest en ken mijn weg daar goed. En ik en Patchmo hebben toch geen zin in pistewerk vandaag.’
Dit had Soraia zo zien aankomen, natuurlijk zou Timo meewillen op wandeling, en natuurlijk zou het inderdaad slimmer zijn omdat hij daar al vaker is geweest, maar ze wilde hem er niet bij.
Hij was de zoon van de staleigenaar en stond in voor de verzorging van de pensionpaarden en het uitmesten van de stallen.
Patchmo was een prachtbeest, een kruising tussen een Arabier en een Holsteiner. Ze hadden heel wat kans om het enorm ver te schoppen in de sport, maar competitie en erkenning waren niet aan Timo besteed. Hij vond het gewoon niet nodig. Eigenlijk was de 17-jarige stalhulp best knap en vriendelijk, maar ze wilde hem er gewoon niet bij tijdens haar wandeling.
‘Ach Timo, je moet helemaal niet mee hoor, ik zal je zeker niet dwingen. De laatste tijd springen jij en Patchmo toch graag? Doe je dat niet liever?’
‘Nee, eens goed uitwaaien zal ons deugd doen, en het bos lijkt me leuk nu het winter begint te worden.’
‘Euh.. Timo, het zit zo, ik wil je er liever niet bij..Sorry. ’ Zo, het was eruit.. Ze zou hem niet meedoen op wandeling omdat ze hem niet de waarheid durfde vertellen.
‘O, oké..’ Hij zuchtte gekwetst.

xxxdonja

Re: [VER] Naamloos paardenverhaal^

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:12

kleine foutjes weer, cijfers
xMRGANx schreef:
Eindelijk ging de vrijdag over in een zaterdag, ze moest voor wel 2 volledige dagen niet naar school.

Citaat:
‘ Marthe, is het goed als ik al om 13uur kom? X Soraia’

Nuja, in een sms mag je het natuurlijk ook schrijven als 13! Haha!

Citaat:
‘Mam, ik ben weg, zal om 6uur thuis zijn! Bye!’

Citaat:
Eigenlijk was de 17-jarige stalhulp best knap en vriendelijk, maar ze wilde hem er gewoon niet bij tijdens haar wandeling.

Leuk stukje hoor :>

Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:18

zou ik nog een stuk posten? krijg toch niet veel commentaar..

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:19

Ja hoor, als je dat wilt Haha!

edit: heb je al een naam? Vork

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:28

Tuurlijk mag je nog een stukje posten Knipoog
Tips: inderdaad de cijfertjes en let op dat je niet overdrijft met beschrijvingen. Als je bruine ogen zegt is dat ook al goed, hoeft niet per se diepbruin enzo te zijn.
Misschien kan je in het eerste stuk ook beter uitleggen waarom ze een buitenbeentje is. Komt het door haar gedrag, haar uiterlijk, intelligentie,...
Probeer ook niet teveel 'moeilijke' woorden te gebruiken dus ipv 'verbluffing' simpel 'verbazing' schrijven, dan lijkt het al een stuk natuurlijker!

Veel succes nog met schrijven, het ziet er al goed uit dus ik ga zeker nog verder lezen!

Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:42

Nee nog geen naam.. help me es denken Clown
vind dit persoonlijk niet zoo'n goed stuk..

Citaat:
Hoofdstuk 3

‘Hallo zeg, wat een glimmer hebben we hier!’ Marthe was in tussentijd ook al bij de stallen aangekomen en had haar paard Serenity net uit de weide gehaald, en naast Shamrock aan de staldeur gebonden.
‘Ja hè, heb er veel werk aan gehad voor ik haar zo blinkend kreeg! Zie je het een beetje zitten vandaag?’
‘Helemaal!’ Maar doe nu maar een beetje voort, je zadel ligt er nog niet eens op.’
Toen de twee meisjes hun paarden klaar hadden gingen ze instappen in de piste.
Serenity en Shamrock hadden er duidelijk enorm veel zin in en stonden trappelend naast elkaar in het zachte zand van de piste.
‘Ik ga eerst een sprongetje maken om Seren’s vuur wat te blussen.’ Marthe had het duidelijk lastig op haar jonge, grote ruin. Serenity was pas 5 geworden en was nog niet zo lang onder zadel. Hij had vast een fortuin gekost, maar Marthe’s rijke vader kon zich dat wel permitteren. Serenity had in z’n leven nog geen enkele slechte ervaring achter de rug. Opgegroeid in Duitsland, in een fokkerij waar de beste Hannoveranen van de omgeving ter wereld worden gebracht..
Haar vriendin liet het paard in een vloeiende beweging in galop overgaan. In het midden van de ruime buitenpiste lag een sprong van ongeveer 80cm. Alsof het niets inhield vloog het krachtige, zwarte paard erover.
Marthe knikte voldaan. ‘Nu jullie.’
Soraia stuurde haar paard vanuit draf naar de sprong, en met een lichte aarzeling sprong Shamrock erover. Toen ze na de sprong landde voelde Soraia weer die snijdende pijn in haar enkel, maar ze zweeg. Nogmaals, ze liet de rit niet verpesten door een voet.

De mooie grote ruin liep met korte, opgewonden pasjes achter het kleine witte paard. Shamrock was duidelijk iets meer ontspannen dan Serenity, maar ze was met haar acht jaar toch ook wat ouder.
‘Wat zalig is dit.’ Marthe staarde voor zich uit.
‘Inderdaad.’ Meer woorden hoefden ze er niet aan vuil te maken, ze wisten dat het nu geen moment was om te praten, maar om te genieten.

In gedachten verzonken en met een brede glimlach op het gezicht, zat Marthe relaxed in haar zadel, toen opeens een fazant tussen de twee paarden heen vloog.
Serenity schoot de hoogte in en toen Soraia achter zich keek, zag ze het zware hoofd van de ruin hoog boven zich uittorenen. Een verbeten en angstige blik speelde rond z’n ogen maar als bij wonder zat Marthe nog steeds mooi in haar zadel. De ruin kwam naar beneden en probeerde een wanhopige poging om weg te rennen, maar Shamrock stond hem in de weg. Hij kalmeerde.
‘Hemel, wat was dat? Die staat echt wel heet vandaag!’ Marthe’s wangen kleurden vuurrood van de schrik. Dat was zo typisch aan haar.
‘Ach dat betert wel Marthe, geef hem tijd.. Gaat het een beetje met je?’
‘Ja hoor, was alleen enorm geschrokken..’ Ze klopte haar paard op zijn bezwete schouder.
Daarmee was alles gezegd en reden de twee meisjes zwijgend verder.
Was dit nou wel verstandig om met alleen twee vijftien-jarige meisjes en twee moeilijke paarden het bos in te gaan? Soraia stond er lang bij stil, tot ze aan een lang recht pad kwamen en Marthe’s stem haar uit haar denken haalde.
‘Galopje?’ Ze leek al helemaal terug bekomen van haar schrik en wist haar paard nu beter onder controle te houden.
‘Weet je ’t zeker? Ik heb er over nagedacht.. Misschien is het beter om de eerste keer alleen maar te stappen en draven, de paarden doen nu al zo lastig.’ Zei Soraia.
‘Dat meen je nu toch niet? We zijn naar hier gekomen om te galopperen? Wees toch niet zo bang, je galoppeert zo veel in open velden!’
‘ Ja, dat is waar, maar dan zijn we alleen.. En je hebt gezien hoe Serenity deed daarnet..’
Marthe trok een pruillipje en Soraia kon haar gewoon niets weigeren als ze zo keek. En diep vanbinnen had ze ook wel zin in een stevige galop. En ach wat, ze had dit al zoveel gedaan.
‘Ok ok Marthe.. Ik zal op kop gaan, jij hoeft alleen te volgen, als er iets is, roep je luid ‘STOP’ en dan zal ik vertragen.. Ja?’
‘Doe niet zo overbezorgd, het wordt echt super!’ Marthe glimlachte.

‘Komaan Shammie! Even een galopje, rustig beginnen.’ Soraia stuurde haar paard in een beheerste galop en liet haar na een paar meter haar passen verlengen.
‘Klaar om wat rapper te gaan?’ gilde Soraia.
‘Tuurlijk, alles onder controle. Laat je maar gaan.’ Marthe had een superbrede glimlach om haar mond terwijl ze haar teugels wat losser maakte om rapper te gaan.
Soraia riep naar haar merrie, gooide haar armen wild naar voren zodat haar teugel losjes waren.
Alsof het niets inhield ging ze recht in haar beugels staan, leunde naar voren, en bracht haar gewicht mooi verdeeld boven Sham’s schoft.
De merrie stak haar neus naar beneden en begon als een gek te rennen.
Bomen flitsten aan een hoge snelheid voorbij, de wind liet haar ogen tranen, de hoefstappen in het zand werden niet meer dan kort op elkaar volgende dreunen. Haar satijnen manen wapperde meer dan ooit.
Zo rap was ze nog nooit geweest.
Ze ging nog wat rechter zitten in haar beugels, maar toen werd de druk op haar enkel teveel.
Het ging allemaal zo snel, haar enkel sloeg om in haar stijgbeugel, ze werd uit evenwicht gehaald, en kantelde naar rechts.

Shamrock begon te slippen en met een harde klap vloog Soraia van haar merries rug.
Soraia bleef doodstil liggen met haar hoofd tegen de grond. Haar linkerbeen en voet gloeiden enorm. Opeens hoorde ze het harde gekletter van een aanstormend paard. Serenity kwam op haar af, en Marthe gilde toen ze Shamrock en Soraia naast elkaar op de grond zagen liggen. De merrie richtte haar hoofdje op en keek hoopvol naar haar vriend Serenity. Soraia had zich nog steeds geen millimeter bewogen. In een krachtige, plotse beweging stond de witte merrie recht. Marthe trok haar armen kapot maar haar veel te krachtige paard vertraagde voor geen meter. Ze kon onmogelijk remmen, en vloog voorbij haar vriendin. Shamrock besloot haar vriend te volgen en galoppeerde achter de ruin aan.
Soraia lag daar helemaal alleen.
Laatst bijgewerkt door Alabama op 28-12-08 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:52

Spannend! maar nogmaals, niet teveel details gaan gebruiken dan lijkt het wat overdreven Knipoog (bijvoorbeeld: vurig naast elkaar trappelend, witte satijne manen en dat was het eigenlijk zo'n beetje :p) Voor de rest helemaal perfect hoor!

Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:56

Ja ik weet het van al die woorden haha maar doe dat echt àltijd xD
suggestie voor een titel?

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:02

xMRGANx schreef:
Nee nog geen naam.. help me es denken Clown
vind dit persoonlijk niet zoo'n goed stuk..

Citaat:
Soraia riep naar haar merrie, gooide haar armen wild naar voren zodat haar teugel losjes waren.
Alsof het niets inhield ging ze recht in haar beugels staan, leunde naar voren, en bracht haar gewicht mooi verdeeld boven Sham’s schoft.
De merrie stak haar neus naar beneden en begon als een gek te rennen.
Bomen flitsten aan een hoge snelheid voorbij, de wind liet haar ogen tranen, de hoefstappen in het zand werden niet meer dan kort op elkaar volgende dreunen. Haar satijnen manen wapperde meer dan ooit.
Zo rap was ze nog nooit geweest.
Ze ging nog wat rechter zitten in haar beugels, maar toen werd de druk op haar enkel teveel.
Het ging allemaal zo snel, haar enkel sloeg om in haar stijgbeugel, ze werd uit evenwicht gehaald, en kantelde naar rechts.

dit is echt zo'n stukje waarvan je weet hoe het afloopt, maar het toch wil lezen *LOL* leuk gedaan hoor.

xMRGANx schreef:
Ja ik weet het van al die woorden haha maar doe dat echt àltijd xD
suggestie voor een titel?

geen idee, hoe gaat het verhaal verder lopen, heb je een korte samenvatting van een paar regels?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:03

Ok, dan zal ik ophouden met zeuren :Y
Inderdaad een voorspelbaar verhaal maar het maakt me toch nieuwsgierig naar hoe het precies afloopt :p

Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 22:09

Haha ja, volgende stuk is nog voorspelbaarder (:
Heb nog twee hoofdstukken geschreven; bij allebei ligt ze nog in het ziekenhuis..

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:19

Waaaaaaauw! Haha!
ik houd niet van lezen, maar ik vindt dit toch wel erg leuk om te lezen.
Tips heb ik niet.
En een titel kan ik ook niet bedenken, sorry.
Maar wanneer komt hoofdstuk 4 Haha! ?
Veel succes verder.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:20

Dan post die 2 hoofdstukken maar als je ze toch hebt Vork

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:23

Wauw, super leuk verhaal! Haha! ik vind dat je echt súper mooi taal gebruik hebt. Ik ga het volgen! Haha!

Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 22:25

irisssssje schreef:
Wauw, super leuk verhaal! Haha! ik vind dat je echt súper mooi taal gebruik hebt. Ik ga het volgen! Haha!

Jihaaaa (: iemand die niet vind dat ik teveeel woorden gebruik Clown
ok dan, volgende hoofdstuk komt eraan

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:27

Ik zie in je profiel dat je nog hartstikke jong bent (net zo oud als ik Clown ), dan heb je hélemáál mooi taalgebruik! Dikke duim voor jou! Haha!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:28

Ze komt dus in het ziekenhuis terecht..
Ben benieuwd naar het vervolg ;D !

Vind dat je leuk schrijft!

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:28

cool ik wacht met smart op het volgende deel, en ik moet zeggen ik kan me ook niet storen aan het gebruiken van veel woorden Haha!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:29

xMRGANx schreef:
irisssssje schreef:

Jihaaaa (: iemand die niet vind dat ik teveeel woorden gebruik Clown
ok dan, volgende hoofdstuk komt eraan

Vind je taalgebruik ook mooi!
Vind het juist wat toevoegen, en vind niet dat je te overdreven bent!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:34

zeker leuk verhaal tot nu toe Knipoog
heb niet echt puntjes, ben benieuwd naar het voglende stuk Knipoog

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:39

Leuk verhaal... Inderdaad je cijfers verder geen commentaar