(even wat gecropped en de kleuren wat beter gedaan... beetje ruis is nog zichtbaar. Wilde het wegwerken, maar dat werd alleen maar erger.)

Kom maar op met jullie reacties!

EDIT: Ruis versie vervangen door de opgepoetste versie!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gabrielle_ schreef:Ik vind het hoofd van de zwaan erg mooi gelukt, de hals ook trouwens!
Alleen ik vind het lijf niet mooi, jammer dat het echt een wit vlak is en je geen details ziet.
vind ik ook, foto gaat volgens mij echt alleen over t koppie, en vind dat ie prima gelukt is! lekker scherp
wel had ik liever wat meer ruimte er omheen gezien, en wat is er ongelooflijk veel ruis! jammer!
het is heel erg wit, en de hals + kop veel minder, lijkt nu net of t er eigenlijk niet bijhoort.. snap je? 
Melissaaaaa schreef:vind ik ook, foto gaat volgens mij echt alleen over t koppie, en vind dat ie prima gelukt is! lekker scherp
wel had ik liever wat meer ruimte er omheen gezien, en wat is er ongelooflijk veel ruis! jammer!
alleen dat lijf.. ja dat zwanen wit zijn snap ikhet is heel erg wit, en de hals + kop veel minder, lijkt nu net of t er eigenlijk niet bijhoort.. snap je?
maar.. ja, vind m leuk!
Melissaaaaa schreef:Even foto vervangen door een opgepoetste versie, met minder ruis.Wat is er ongelooflijk veel ruis!