Dankje Shadow!!
Citaat:
In principe hoef je, als de pagina goed is opgebouwd, geen aparte aanpassingen meer te doen voor een brailleregel.
Dat wist ik niet (waarom is de "media="braille" dan in het leven geroepen??)
Maar dat is mooi, want dan kan ik die gewoon deleten en dan doet men het maar mooi met de gewone CSS of de highcontrast CSS (wat ik dan weer totaal onleesbaar vind, maar het schijnt te helpen).
Citaat:
- gebruik de elementen van HTML zoals ze bedoeld zijn (dus headings aangeven met h1 etc)
- links worden vaak apart bereikbaar gemaakt voor handige navigatie. Je krijgt dan niet de context mee, en dan is het verwarrend als deze links allemaal als tekst 'hier' hebben.
In het geheel genomen zou ik als enige advies voor jouw pagina geven om de navigatie in lists te zetten ipv in <span> met <br> aan het eind. Met css kun je de bullets vervolgens weghalen.
(En, ik zou de structuur met de divs iets eenvoudiger maken, en niet teveel gebruik maken van 'overflow' behalve als het echt niet anders kan.)
Hier ga ik zo nog even op puzzelen dus, even kijken of ik wel netjes h1 etc gebruikt heb (ehm...kans is groot dat ik dit niet gedaan heb..)
en menu omzetten in een list heb ik net gedaan (maar staat nog niet online)
Mijn complimenten overigens voor de schone layout 
Danku!!