[SCH] Houten naambordjes in opdracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

[SCH] Houten naambordjes in opdracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 20:56

Ik heb de afgelopen weken véél opdrachten binnengekregen voor naambordjes Nagelbijten / Gniffelen Gisteren zat ik nog tot 12 uur 's nachts te schilderen Clown
En nu ik eindelijk klaar ben met alle opdrachten zal ik er nog eens een paar bij UK posten Haha!

Afbeelding

Afbeelding

De bordjes zijn van dennenhout. Opgeschuurd maar wel nog gedeeltelijk ruw gelaten voor het natuurlijke effect.
De portretten zijn geschilderd met acrylverf.
En de tekst doe ik in het hout branden. Nu nog met een soldeerbout, maar ik ben aan t sparen voor een goede houtbrander Haha!
En als het bordje helemaal klaar is en door de klant is goedgekeurd dan doe ik het vernissen met een spuitlak, zodat de natuurlijke, lichte hout-tint behouden blijft Lachen

Commentaar is welkom!

En ik kan nog nieuwe opdrachten aannemen voor de kerst Knipoog
Zie onderschrift

Tivoli

Re: [SCH] Houten naambordjes in opdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:52

Heel erg mooi MT,zoals altijd!
Lijkt me moeilijk werken op zulke grove ondergrond...
Het oogje van het onderste paard lijkt me wat te amandelvormig/plat,maar dat kan ook door de foto komen. Lachen

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:44

het lijkt me wel een leuk cadeatje voor iemand, maar voor de kerst gaat dat echt nog lukken?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:03

Moderatoropmerking:
Onderhandelingen voor deze bordjes graag via pb of op EA, niet in dit topic. Lachen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 22:05

Bedankt voor t compliment tivoli Haha!
Het oog lijkt inderdaad wat plat van onderen, maar in het echt is dat toch niet zo. Misschien door de structuur van het hout?

Het is inderdaad wel lastig om op een grove ondergrond te werken, maar het went wel.

Mensen die interesse hebben in een bordje inderdaad graag via pb, of even in dit topic reageren: [EA-CO] Houten naamborden met bast, met portret. Gaaf kerstkado!
bittermoon, als de bestelling voor 20 december binnen is dan lukt dat nog Lachen