[TEK] Zomaar even een paardje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK] Zomaar even een paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 16:48

Zomaar even een paardje uit mijn blote hoofd getekend...

Hoe vinden jullie 'm??? (alleen neus ziet er een beetje platjes uit, maar dat zijn jullie toch wel van mij gewend?? Haha!) Kan iemand tips geven over verdere invulling van de tekening? En of alles wel een beetje klopt???

Afbeelding

(OJA: Had ik al gezegd dat deze tekening binnen een UUR klaar was?)

Alabama

Re: [TEK] Zomaar even een paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:14

Ik vind 'm mooi; alleen vind ik de nek iets raar; en vind ik de neus en mond het mooist getekend.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:15

woow binnen 1uur en zo mooi!!
heb er niks op aam te merken, egt supper mooi!!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:17

Tja.... het is zeker een goede poging. Ik vind de manen wel lekker 'smooth' Toch zijn er behalve de platte neus nog meer onregelmatigheden, de oren zijn een beetje vreemd evenals de stand van de hals en de vorm van het hoofd. Ook heeft het paard alleen een neusriem (nou kan dat wel natuurlijk, maar het ziet er wel vreemd uit)
Ik denk dat je je vooral moet richten op het natekenen van foto's uit verschillende hoeken om een beter gevoel te krijgen voor verhoudingen en de vormen van een paardenhoofd. Ook wat betreft het aanbrengen van schaduwen zul je veel moeten kijken en oefenen wil je het 'zo even uit je hoofd goed doen' Paarden vind ik ook echt knetter moeilijk om te tekenen en ik heb me er bij neergelegd dat dat het niet gaat worden voor mij.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 18:18

xMRGANx schreef:
Ik vind 'm mooi; alleen vind ik de nek iets raar; en vind ik de neus en mond het mooist getekend.
Dank je, en ik maar priegelen eraan... het laatste kwartier van de tekening was vooral gepriegel en verfijning van de plaat.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:01

ik vindt hem niet zo mooi, ik vindt hem meer eng, de verhoudingen kloppen niet, de nek klopt niet maar het hoofd ook niet echt
Sorry