[TEK] Paard met pastelpotloden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maripossa

[TEK] Paard met pastelpotloden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 16:08

Hallo Doei!

De eerste keer dat ik een CB topic open. Haha! Dus wees niet te streng. Clown
Het ging niet allemaal zoals ik wilde dus ben niet zo tevreden met het resultaat. Het was de eerste keer met pastelpotloden (na wat oefenen op losse papiertjes). Zelf vind ik het stukje waar de borst begint niet kloppen en daar een beetje krasserig worden. En er is nog wel meer commentaar van mijzelf maar ik hoor ook graag tips van een ander. Lachen Het paard is deels nagetekend van een paar uit het topic [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #2 maar uiteindelijk is het toch heel anders geworden dus toen heb ik 'm ook anders ingekleurd.
De kleuren op de foto kloppen niet helemaal, maar ik denk niet dat ik er veel beters van kan maken..

Afbeelding

Inseperable

Re: [TEK] Paard met pastelpotloden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:12

Nice! Vind het heel mooi gedaan!

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:38

leuk! alleen de oren draaien volgens mij iets te ver naar elkaar toe

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:25

En de neus is breder dan zijn kaak Knipoog Ik vind m voor de eerste keer best goed gelukt, manen zijn erg mooi. Ik vind wel de schaduwen te duidelijk, probeer ze meer over te laten 'vloeien'. Snap je? Tong uitsteken

Wendyoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:39

QualityLover schreef:
En de neus is breder dan zijn kaak Knipoog Ik vind m voor de eerste keer best goed gelukt, manen zijn erg mooi. Ik vind wel de schaduwen te duidelijk, probeer ze meer over te laten 'vloeien'. Snap je? Tong uitsteken

ben ik het helemaal mee eens. Dat met die borst wat je zelf al zegt vind ik ook niet perfect. Ook vind ik de oren iets te veel naar elkaar toe, als je begrijpt wat ik bedoel. Voor de rest heel goed gedaan hoor!:d En ik ben helemaal verliefd op die manen! Heel mooi!

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 19:04

Dankjullie voor het commentaar! Haha! Heeft iemand misschien tips hoe ik pastel beter kan gebruiken? Want het inkleuren vind ik zelf nog niet geweldig. Nagelbijten / Gniffelen

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:07

Tsjaa, ben geen techneut en heb het nog nooit zelf gedaan, maar probeer iets meer schaduw aan te brengen, zo krijgt het paard meer rondingen en ziet het er echter uit..

Probeer de manen iets levendiger te maken, zodat het er echt uitspringt. Verder zijn ze erg mooi gelukt, ga zo door! Knipoog

Verder super mooi getekend! (over de neus+kaak is al iets gezegd dus ga ik ook niet weer zeggen!)