[FOTO] Falling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

love_wiepke

[FOTO] Falling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 23:38

Afbeelding

Novalues

Re: [FOTO] Falling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 09:58

Het eerste wat ik erbij dacht was: "oe, dat ziet er niet goed uit". Maar volgens mij is dat ook de reactie die je hiermee op wil roepen Knipoog
Persoonlijk vind ik het eerste (linker) beeld heel mooi en het tweede beeld (rechts) wat minder, waardoor ik dat meisje minder vind, kan ik niet goed zeggen.
Persoonlijk had ik de twee foto's ook niet zo tegen elkaar aangezet, want dat past niet echt bij elkaar, buiten dat het beide een tragische sfeer weer geeft..

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:02

Ik vind m mwa, maar misschien begrijp ik je bedoeling niet helemaal. Voor mij is het niet duidelijk wat de kapotte basket met het meisje te maken heeft, en waarom de titel 'falling' is.
Misschien dat je een toelichting zou kunnen geven?

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:55

Het zijn allebei sterke beelden, máár samen versterken ze elkaar niet.
Als je een luik maakt vind ik persoonlijk dat de beelden elkaar moeten versterken, dat ze samen een verhaal maken.
Ik vind niet dat deze twee fotos elkaar versterken, of een verhaal maken, maar dat is persoonlijk natuurlijk Knipoog
Ik ben heel benieuwd wat jij met deze fotos wilt 'vertellen'.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:49

Ik ben het helemaal met Aims eens. Ik begrijp het verhaal ook niet echt en de beelden versterken elkaar imo ook niet.
De beelden op zich vind ik wel mooi, maar ook niet echt bijzonder. Het ziet er voor mij iets te bewerkt uit.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:55

Ik ben het ook met Aims mee. Ik zie geen verband tussen de foto's. Ik vind de foto's ook niet veel uitstralen, ik vind ze niet 'echt'. Moeilijk om uit te leggen. Lachen

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:57

Eowyn3003 ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Ik zag het ook en ik dacht in eerste instantie aan een ingescande foto, of een foto van een foto...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:59

Dat vind ik nou juist het mooie aan de foto's, dat effect. Dat geeft het IMO juist zo'n lekkere, rauwe sfeer. Een beetje oud, vergaan.. past toch juist heel goed bij de onderwerpen?

Verder wacht ik even op de reactie van de TS naar de bedoeling van de foto's tov elkaar Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:00

Weg met de rechtse foto en blijf met de linkse foto. Rechts vind ik een vreselijke foto Nagelbijten / Gniffelen Vraag me niet waarom, maar hij pakt mij niet. Verder vind ik hem helemaal niet bij de linkse passen.
Links vind ik echt geweldig! De sfeer, compo, de kleuren. Geweldig! Heerlijk die nabewerking en een erg fijne foto.
Ik had de foto's liever apart gezien, want ik zie geen link tussen de foto's, erg jammer.