Laatst weer een nieuwe tekening gemaakt, mijn 2e fries. ik ben benieuw wat jullie ervan vinden. tips zijn van harte welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vooral de hals is indd erg mooi. met welk materiaal heb je gewerkt?aliesjeh schreef:wauw! dit is al veel beter als je vorige tekeningen!vooral de hals is indd erg mooi. met welk materiaal heb je gewerkt?
de verhoudingen lijken nog niet helemaal te kloppen bij het hoofd, maar verder vind ik de tekening erg goed!
Nevony schreef:Ik heb nog een kleine aanvulling op mijn bericht. Die highlights zou je aan kunnen brengen d.m.v. een kneedgum, als je daar een heel dun stukje van maakt, kun je heel mooi net even kleine accentjes aanbrengen, dat werkt echt!
Nevony schreef:Ik vind vooral de hals erg mooi, omdat de diepte daar goed in zit, het hoofd lijkt, vooral bij de snoet, nog wat plat en omlijnd. Het oog is ook een zwart stukje bijv, dmv highlights kun je dat wat levendiger maken. Dat geldt eigenlijk ook voor de voorpluk dat zijn nu donkere strepen, maar als je daar veel licht donker verschillen in aanbrengt is het meteen al een stuk realistischer, probeer maar eens