Voor de verandering eens 2 dieren die ik in het echt ook ken (en dat scheelt een hoop tot mijn verrassing !!!)
Mijn eigen poezebeest Doezel (nog niet zo ver, schets was lastig omdat er een poot miste, iets meer dan 2 uur)

En de pup van de buurtjes (snel even een foto gemaakt en gister begonnen, 5 uur tot nu denk ik)

40x50 of zo, hier is de uitsnijding wat beter te zien, er komt nog een "driehoek pluk" onder de kin zodat het bladvullend is, of ik snijd er onderaan nog een stukje af.. nog niet zeker.

Voor een volgende keer, heeft iemand nog suggesties voor papierkleuren, ze springen er nog niet écht heel goed uit nu (maar ik had niets anders)?

de hond vind ik echt fantastisch maar dat komt waarschijnlijk omdat daar al meer van op papier staat. Van de hond vind ik zn ogen nu nog wat minder, deze zijn nog wat plat en ogen hierdoor wat stripachtig. Dat zi ik bij de kat niet. Qua papierkeuze denk ik dat het persoonlijke smaak is, de kat vind ik zo erg mooi met het papier.. het papier van het hondenportret vind ik dan eerder wat te flets
)