[FOTO] bewerking voor sinterklaas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_Marijn

[FOTO] bewerking voor sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 15:57

NathalietjeB

Re: [FOTO] bewerking voor sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:43

ik had de mijter iets groter gedaan als ik jou was..
Knipoog en t kadootje misschien iets groter en uit gewone foto..nu lijkt t zo nepjes..
misschien leuker omdat dan soort van foto van echt kadootje te vinden en die er dan in t shoppen zodat t echt lijkt alsof t paard een echt kadootje heeft..Knipoog en zo zou ik dat ook doen met die hoed van de sint verder erg leuk idee..Haha!

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 19:28

buster4ever schreef:
ik had de mijter iets groter gedaan als ik jou was..
Knipoog en t kadootje misschien iets groter en uit gewone foto..nu lijkt t zo nepjes..
misschien leuker omdat dan soort van foto van echt kadootje te vinden en die er dan in t shoppen zodat t echt lijkt alsof t paard een echt kadootje heeft..Knipoog en zo zou ik dat ook doen met die hoed van de sint verder erg leuk idee..Haha!

als ik de mijter groter maak word ie heel lelijk... dus dat ga ik niet doen Tong uitsteken maar misschien kan ik wel van dat kado'tje proberen, maar erg veel foto's van alleen een mijter of kado zijn niet echt te vinden. eerst wilde ik een staf doen maar dat stond niet op google...

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:29

Zoals in de regels van Crea Bea te lezen is, is het de bedoeling dat een afbeelding direct zichtbaar moet zijn in het topic. Dit is hier na te lezen: [CB] Welkom op [CB] - De regels!
Hier daarom een slotje.