[FOTO]Ennn.. Opnieuw zelfportrets

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

[FOTO]Ennn.. Opnieuw zelfportrets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 01:10

Wederom een paar serries van vandaag Lachen

kwa bewerking , wat contrast toegevoegd een keer verscherpt en een paar % huid filter.

Verder heb ik het vermoeden dat hyves ook verscherpt maar dit kan aan mij liggen natuurlijk Knipoog

Tips en Commentaar graag opbouwend.

Liefs Kim.

001Afbeelding

002Afbeelding

003Afbeelding

004Afbeelding

005Afbeelding

006Afbeelding

Lipydo

Re: [FOTO]Ennn.. Opnieuw zelfportrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:45

Over het algemeen vind ik de foto's al wel wat natuurlijker. De huid ziet er mooier uit, alleen je haar lijkt weer zo nep, of juist weer korrelig, vooral bij de schaduwplekken onderaan.

De poses vind ik minder gelukt dan je vorige serie, veel te gemaakt. Foto 4 en 6 (alleen wat doet die ketting in je haar?) zijn prima gelukt qua houding Lachen

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:07

voortaan een statiefje gebruiken?
de houding van je vind ik niet zo mooi omdat je o.a. met je eigen hand foto's hebt gemaakt.. zonde! ik zou het ook eens met een stafief gaan proberen en als je die niet hebt kan je je camera altijd wel ergens op zetten en de zelfontspanner aan zetten. Lachen

Hyves vescherpt ook? Heb je de foto's geupload bij hyves en daarna op bokt gezet? tip; niet doen! als je je foto's via hyves upload heb je veel kwalieteits verlies en dat is jammer.. tinypic of imageshack zijn beter. Lachen De foto's komen nu wat korrelig over.. zeker bij je ogen en je haar is dat goed te zien.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:09

ik vind ze mooi behalve foto 2 geloof ik, je borst zit daar een beetje raar

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 12:13

ik heb ze inderdaad via hyves gedaan
Ik heb wel een statief en een zelfontspanner maar dan zijn de foto`s meestal gewoon niet scherp op me gezicht en dat vindt ik niet mooi.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:03

fotos vind ik niet boeiend. Feedback: je houdt de camera zelf vast, dat is duidelijk te zien.. je kan je daardoor niet uitleven. Verder kijk je overal eig t zelfde uit je ogen.. Jammer. Verder zie ik geen verhaal in de foto, geen achterliggende gedachte.. Die ketting is leuk, maar helaas, weer diezelfde blik in je ogen. (wat wil je daar uitstralen? Je hebt je tanden op elkaar, probeer te spelen met je ogen.. kijk boos, woest, sesueel miss.) Verder vind ik foto 2 en 3 teveel nadruk leggen op je borsten.Vooral bij foto 2 lijkt het alsof je ze oprecht vooruit steekt. Wat ik zou doen als ik jou was, is Of voor de camera staan.. of erachter. Je fotos zijn namelijk wel mooi scherp, en je bent een mooi model.. maar het is het net niet op deze manier. je kan ook zelfontspanner gebruiken..maar zoals je al zegt,., dat werkt niet voor jou.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:45

Kim, je belichtingstechniek wordt echt steeds beter! Vind dit qua kleur en belichting hele fijne plaatjes om naar te kijken Lachen

De poses zelf vind ik ook minder geslaagd, maar ik snap het, dat probleem met onscherp heb ik zelf ook met de zelfontspanner.. Ben je nog wezen kijken voor een afstandsbediening? Eventueel mag je de mijne wel 's gebruiken om te kijken of je het fijn vindt? Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:32

Nee , ben nog niet wezen kijken ben ziek thuis op het moment.
ontsteking die richting me nieren aan het gaan is. ( ze denken nierbekontsteking morgen helaas weer terug naar de dokter.)

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:19

edit, hmm ik vindt ze te geposeerd,
en hethaar lijkt erg nep

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:18

Foto 3+4, I love it. Lovers
De tweede vind ik echt 3x niks, die hele houding is niet mooi. Voor de rest kijk je heel 'kil' en spreken je ogen niet zegmaar. Maar verder ben je prachtig, en je foto's ook!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 14:07

absque_dubio schreef:
Foto 3+4, I love it. Lovers
De tweede vind ik echt 3x niks, die hele houding is niet mooi. Voor de rest kijk je heel 'kil' en spreken je ogen niet zegmaar. Maar verder ben je prachtig, en je foto's ook!

Bedankt voor de tips.

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:40

Ik vind de eerste mooi, natuurlijke houding (vooral als je je schouder laat zakken), bij de rest kan je zien dat je bezig bent met de camera. Je kunt beter niet van onder fotograferen/ je kin omhoog doen, omdat je onderkin (niet dat je die hebt maar dat gedeelte bedoel ik) dan een groot gedeelte van de foto bedekt. Iets meer uitdrukking in je ogen zou inderdaad mooi zijn. Verder is het natuurlijk een hele prestatie om en scherp te fotograferen en leuk te kijken Knipoog!

Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:36

Hoi; hele mooie fotos heb je ; maar zou ik mogen vragen met welk programma je ze bewerkt?

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:55

Typische zelfportretten. Sorry Kim, maar ik vind deze serie niet geheel geslaagd.
Hyves vréét inderdaad ook echt kwaliteit, maar dit werd al gezegd Knipoog

Foto 1: Doordat je je zo concentreert op het richten van de camera en het maken van de foto, wordt je blik een beetje gedwongen. Daarnaast zie je goed dat je linkerarm naar boven reikt om de camera vast te houden, dat is erg zonde.

Foto 2; Al een stuk beter, betere blik, betere kadrering. Ik weet alleen niet in wat voor houding je stond bij deze foto, het is ontzettend jammer dat je links onderin een stuk buik naar links ziet steken. Dit doet lijken of je zwanger bent Knipoog.'

Foto 3; Ik zit op de laptop dus heb geen optimaal scherm, maar het lijkt hier of de scherpstelling niet helemaal lekker ligt. Daarnaast zie je ook je arm hier weer naar je camera reiken.

Foto 4; Betere scherpstelling. Verder zelfde commentaar als bij foto 3 Knipoog.

Foto 5; deze afbeelding zie ik helaas niet.

Foto 6; Ben hier niet te spreken over je blik, er hangt een ketting in je haar en ik had het kader persoonlijk wat meer naar rechts gelegd.

Verder; huid ziet er aardig uit. Witte achtergrond is netjes. Maar wat betreft de zelfportretten, ik denk dat dit beter kan Lachen. Het is opbouwend commentaar, ik hoop dat je er wat mee kunt. Succes!
Laatst bijgewerkt door EsmeeF op 02-01-09 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 18:57

Esmee bedankt voor het commentaar goed en onderbouwend hier kan ik zeker wat mee thansk!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:07

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten verwijderd. Het is prima om commentaar te hebben en iets niet mooi te vinden. Maar vertel dan waarom je het niet mooi vind en geef tips die de TS de volgende keer kan toepassen om het wel mooier te maken.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:04

Je ziet erg goed dat het zelfportretten zijn, vind ik wat minder.
Foto 2 vind ik beetje raar, alsof je je borst overdreven naar voren steekt.

Verder ga ik mee met het commentaar hierboven Ja

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:21

Foto 1 en 4 zijn mooi, de laatste vind ik gewoon niets hebben, geen mooie gezichtsuitdrukking en wat bleekjes..