[TEK] WIP Arabier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

[TEK] WIP Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 19:12

Hoi allemaal ! =)

Ik heb het potlood weer 'ns vastgepakt en opnieuw een poging gewaagd om deze keer een niet misvormd paard te tekenen Clown
En ik moet zeggen,het lukt aardig hoor ! Hier en daar zijn wat dingetjes niet helemaal perfect,maar voor mezelf,vind ik dit toch al heel wat (ben niet echt een super prof tekenaar Clown)
Op het 'inkleuren' oefen ik nog,ik tekende normaal gezien gewoon altijd schets,maar nu begin ik te oefenen met in te kleuren enz..

Maargoed,mijn eigen commentaar :

- De kaak van het paard stoort me een beetje op een of andere manier
- Het halster mag wat beter (ik ben niet goed in hoofdstellen & halsters Huilen van het lachen)
- ...

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb liever opbouwende commentaar en geen afkrakende commentaar,ik zet 'm hier om tips te krijgen,en niet om afgekraakt te worden Knipoog

Fudge

Re: [TEK] WIP Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:19

leuke tekening! alleen mijn (opbouwende) commentaar:
- de neus is iets te ver ingedeukt, het uiteinde staat teveel linksomhoog. kijk daar nog eens naar (voor de volgende keer?)
- de onderkant van het hoofd, kaak die is wat raar, het is iets minder bol (tussen de kin en kaak zegmaar)
- de oren zijn wat te puntig
- de schaduwen zijn misschien nog wat te hard, probeer het in elkaar over te laten lopen, dat geeft een werkelijker beeld, iets minder stripachtig.
- het inkleuren van het oog, het rechteroor en de manen vind ik erg goed gelukt!

voor alles geldt; ga heel goed kijken naar fotos van paarden, echte paarden en teken wat je ziet, niet wat je weet(is heel moeilijk, ik weet het!) ik weet ook niet of je dit hebt nagetekent van een foto? dat is namelijk, zeker in het begin, heel handig!! dan kan je iig kijken!

ga zo door, en veel succes nog!

ZarcoTje

Re: [TEK] WIP Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 19:24

Ik heb deze van een foto afgeleid Knipoog

Bedankt voor de tips,ik zal eraan werken ! Knipoog