[FOTO]zelfportret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte_

[FOTO]zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 14:46

hallo,

hier 2 zelfportretten,
graag tips en verbeterpunten,

de camera kreeg ik mee van het werk om erg ewoon wat mee te spelen en nu snap ik ook waarom ze hem niet verkopen OMDAT EEN HELE SLECHTE CAMERA IS.. Clown ! gelukkig nu weer een camera van school mee naar huis (canon 20 D )die toch wat beter is,
op zich vind ik de fotos nog wel aardig gelukt, maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden graag tips, commentaar en verbeterpunten! en dan heb ik het vooral overmijn houding enz aangezien er niet veel uit deze camera te halen valt Knipoog !

1:

Afbeelding
2:
Afbeelding

o,ja ikweet dat mijnalbum heel erg slecht is, maar aangezien ik deze site alleen snap, maar wil bij mijn volgende fotos die ik plaaats een andere upload site gaan gebruiken omdat de kwaliteit wel erg achteruit gaat dus nu helaas nog met mijnalbum maar goed de kwaliteit vand e fotos is zoiezo al slecht dus tjaa Vork

groetjes Charlotte

imd

Re: [FOTO]zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:08

Ik stoor me behoorlijk aan de achtergronden moet ik zeggen. Verder Vind ik de belichting op de tweede foto niet mooi. Heb je ze bewerkt? En met welke camera heb je deze foto's dan gemaakt eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:19

Wat een excuses wat een excuses. Welke camera heb je gebruikt? En je kan je foto's ook meteen nu uploaden op een andere website, is maar een paar tellen werk. Knipoog
Verder zijn ze opzich best leuk, de achtergrond stoort inderdaad en ik ben geen fan van de zwartwit omzetting.
Je bent een mooie meid, en niet voor alle foto's heb je een perfecte camera nodig.
Probeer iets te bedenken dat zo sterk is dat de kwaliteit niks uitmaakt, of juist iets toevoegd. Knipoog

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:13

En ik vind de houdingen ook niet zo fijn, vooral de 2e niet

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:28

Hihi wat een hoop excuses.
Maar op de eerste foto zie ik allemaal raare vlekken?! OP je arm mondhoek etc.
Verder stoor ik me ook aan je houding + achtergrond.
Welke camera was het ?

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 13:15

bedankt Lachen
id d het is een slecht exscuus Haha!
weet niet welke camera het is ..iniedergeval wordt di eniet meer verkocht. en ik geef je gelijk het maakt id d niet altijd uit of de camera perfectis of niet maar deze was gewoon bager, en dna ben ikniet de enige die het zegt Knipoog
2de foto, ik lig daar gewoon met mijn hand langs mijn hoofd dusniet erg rare houding dnek ik:+ maar goed het kan best wel want ik houd de camera zelf vast en dat i snie taltijdeven handig

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:19

Ik vind de foto's niet erg mooi, het lijkt alsof ze erg bewerkt zijn (je ziet totaal geen diepte in je gezicht, het lijkt allemaal veel te egaal) en je had beter licht van voren kunnen gebruiken, want nu lijkt het alsof je wallen hebt, niet banketstaaf bedoelt hor Clown En het lijkt inderdaad net alsof je in een pijnlijke houding zit haha, maar wel leuk geprobeerd!

Tevens komen je ogen er wel mooi uit!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 13:25

ze zijn alleen omgezet naar zwart wit en scherpte +contrast dus vandaar dat het egaallijkt
maardnakjewel