[DIGI] Katara

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

[DIGI] Katara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 22:11

Omdat ik voor school een beetje vertrouwd wil rarken met Illustrator ben ik maar een beetje aan het oefenen geslagen. En omdat mijn vent de laatste tijd een beetje een avatar obsessie heeft Huilen van het lachen...
Ziehier, Katara:

Afbeelding

Mijn eigen bevindingen:
Het linkeroor (voor de kijker dus) zit niet op goede hoogte, valt me nu op, de schaduwen zijn niet helemaal mooi en sluiten niet helemaal aan op d'r hoofd...

Ze heeft nu nog geen achtergrond (das duidelijk) en ik weet eigenlijk ook niet echt een mooie achtergrond te maken.. Beetje weinig inspiratie.. Ideeën zijn uiteraard welkom Knipoog

Conclusie:
Illustrator is een geweldig programma, maar ik moet er denk ik nog wel wat mee oefenen Tong uitsteken Vind het erg moeilijk om de schaduwen precies passend te krijgen, is er een makkelijkere manier dan gewoon een nieuw vlak maken?
Laatst bijgewerkt door Mireille op 27-11-08 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [ART] > [DIGI]

Anoniem

Re: [ART] Katara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:14

Ik vind hem erg goed gelukt Renée! Zeker voor met illustrator, schaduwen en alles zien er erg goed uit. Volgens mij is een nieuw vlak wel de beste manier, misschien dat je het via gradients zou kunnen proberen, maar dan is het resultaat denk ik niet zo goed als dat het nu is. Lachen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:14

Ik ben het eens met je commentaar.
Verder vind ik het erg mooi!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 22:19

Wauw, ik heb geloof ik nog nooit zo snel al commentaar gehad op een UK topic Knipoog

Ik ben er op zich ook niet heel ontevreden over, gezien het de derde keer ofzo is dat ik uberhaupt met illustrator werk Tong uitsteken

Janneke, denk ook niet dat het met gradients mooi gaat worden, vandaar ook dat ik het maar zo geprobeerd heb.. Vind het alleen wel heel lastig om het nieuwe vlak precies zo te krijgen als het oudere..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:40

Ik vind hem gaaf! Je ziet meteen dat het Katara is! Knap zeg, alleen het oor klopt inderdaad niet helemaal, zonde.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:53

Ik heb ook een avatar obsessie Huilen van het lachen
Ik vind Katara erg goed gelukt Ja Nagetekend of overgetrokken?
Alleen het oor inderdaad, de vlechtjes zouden wat strakker mogen, de mond, hoort die zo donker omrand? Maar de ogen en neus en schaduwen vind ik super. De schaduwen lopen in de serie ook nooit perfect recht volgens mij.

_Kimmm

Re: [DIGI] Katara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:21

ik vind het echt enorm knap echt gaaf dat je zoiets kan zeg!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:07

Wáát? in Illustrator?!
Ongelofelijk zeg, dat lukte mij dus echt niet, ik vind het echt een pruts programma. Alles trekt zich automatisch glad waardoor je, wanneer je een prachtig paardenhoofd getekend hebt uit één lijn, je uiteindelijk maar een of ander abcesvormig geval overhoudt..
Mijn complimenten, hij lijkt super, het enige commentaar is het oortje. Maar ga zo door Lachen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 01:36

Ja! illustrator is een tof programma! Leuk gelukt!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 01:45

super knap! alleen mis ik de schaduw in het (voor de kijker) rechteroog. maar verder géweldig!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 02:32

Thanks allemaal Haha!

MysticTinker, ik heb d'r nagetekend in Illustrator, niet overgetrokken.. Blijft wel lastig met de muis...
Maartje 1990, nu je het zegt, inderdaad.. Helemaal over het hoofd gezien!
Jaimyliefje, abcesvormig geval? Hahaha dan gaat er iets niet helemaal goed denk ik Tong uitsteken Ik kan me er ook maar slecht een voorstelling van maken Knipoog

Heb wel de smaak te pakken, ben al bezig met Aang Tong uitsteken

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 09:52

Heel knap gedaan. Ze lijkt sprekend! Ik zie eigenlijk geen verbeterpunten. Heel netjes.
Gelukkig ben ik niet de enige met een Avatar obsessie; ik vind het werkelijk gewéldig! Lovers

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:17

Knap gemaakt alleen het oor zou inderdaad wat beter kunnen
wat dacht je van een serie avatar digi's? Bloos

smeetjoew schreef:
Gelukkig ben ik niet de enige met een Avatar obsessie; ik vind het werkelijk gewéldig! Lovers

hier percies hetzelfde ik dacht ook dat ik in mijn eentje was Vork

Katara en Zuko zijn mijn favo karakters, jammer trouwens dat er geen volgend seizoen komt alleen nog een film

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:56

heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met een avatar-tick Tong uitsteken ! probeer iedere avond om ongeveer 10 voor half 6 voor nickelodeon te zitten en dan balen als mam gaat koken en te hard met pannen gaat rammelen Boos! !

maar nu ontopic.
ik vind t ERG mooi gemaakt.
idd zoals andere en jijzelf al zei dat linkeroortje..
en volgens mij is ze te donker. Katara is idd donkerder dan de andere personages (op Socca na dan Tong uitsteken ), maar volgens mij minder donker dan dat je haar nu gemaakt hebt..

verder heb ik er eigenlijk weinig op aan te merken, super!!!