Mijn volgende project met deze coloursofts gaat een haflinger worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
leuk dat je eigen stijl ook bij deze tekening weer heel goed is terug te zien.
niet zoals de superrealitische tekeningen van sommige andere mensen die dit materiaal ook gebruiken, maar ik vind het super mooi. ik denk dat veel mensen wel zo'n tekening aan de wand willen hebben hangen.
, die spreken mij altijd heel erg aan.
ik vind qua sfeer en uitstraling dit werkje van jou vele malen mooier dan jouw meeste schilderijen
Niet dat ik je schilderijen niet mooi vind, integendeel. Maar ik vind dat je, ondanks dat het een 'vluggertje' is, een heel mooi en ook gevoelig portret heb neergezet. Qua techniek is het misschien een stuk minder hoogstaand dan je schilderijen, maar ik vind deze stijl van je zeer aansprekend
Dus wat mij betreft mogen die toverstokjes uit het stof blijven! 

dat het feit dat dit een merrie imo niets af doet aan je tekening. Het merriezijn heb je juist op een hele subtiele manier benadrukt vind ik
oneilltje79 schreef:Gelukkig is er niks dat moet en veel dat mag. Zou niet echt spannend blijven als iedereen op dezelfde manier met al het materiaal omging.
oneilltje79 schreef:@eliine: Ik denk dat je de enige bent die dat gaat vinden, maar leuk compliment! Misschien ligt het niet aan het materiaal. Ik schilder meestal de hengsten en heb nu een keer mn favo-merrie getekend met de bijbehorende typische gemoedelijke merrieuitstraling.
en ik ben dan benieuwd hoe jij dan een hengst neerzet met de stokjes