[FOTO] Friese Hengst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

[FOTO] Friese Hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 20:00

Hey, dit is een foto uit de oude doos, heb deze ongeveer 8 maanden geleden gemaakt,
Had toen net mijn Olympus E-500. Ik ben benieuwd wat jullie van deze foto vinden,
hij is wel lichtjes bewerkt bij zijn neus (zie orgineel, dan zie je het Clown ) Ik wil mischien
deze foto voor mijn portfolio gebruiken maar twijfel nog wel een beetje. Verder is de
foto ook in de regen gemaakt, wat het een mysterieus effect geeft en het paard wat
krachtiger over laat komen vind ik zelf. Maar het hek verpest het al zeg ik het zelf...

Afbeelding
Nog meer bewerkte versie van deze foto
De orginele versie van deze foto

Minder sterke punten:

- ik vind dat dat hek scheef lijkt te staan, ik had beter recht voor het paard kunnen staan.
- het was natuurlijk mooier geweest zonder hek.
- ik vind het jammer dat de achterhand enzo allemaal weg zijn gevallen door het hek

graag opgebouwd commentaar Haha!

SSDesign

Re: [FOTO] Friese Hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:35

Ik moet eerlijk zeggen, voor in een portfolio zou ik hem zeker niet mooi vinden. Foto spreekt me totaal niet aan, alleen het paard maarja het gaat om de foto neem ik aan he Tong uitsteken Paard kijkt beetje suf, hek stoort, paard ziet er ongeborsteld uit (manen). De neus vind ik ook niet top bewerkt.

Volgende keer dus even in het weiland gaan staan, oortjes naar voren lokken en de voorpluk even uitkammen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 10:37

Ja idd, wat betreft dat hek ben ik ook zeker met je eens, dat verpest het allemaal, ik ga binnekort er weer heen, moet even met de eigenaar overleggen. Wil ook hun ezel weer op de foto zetten Clown Maar ik zelf vind deze foto wel appart doordat de hengst naar mijn mening trots uitstraalt, maar het is wel onscherp

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:12

Ik vind dat trotse gevoel van de hengst ook niet echt naar voren komen eigenlijk Knipoog