Wauw, bedankt voor jullie leuke reacties! 
@ oneilltje79: Dit paard is een onderdeel van mijn project op school, het gaat over een fantasievolk, een soort nomaden, die 90% van hun leven doorbrengen op de rug van een paard. Ze houden rooftochten en plunderen dorpjes. Dit paard is idd in het water terrechtgekomen en wordt er snel uitgetrokken, want het volk (Dara-volk) is net op de vlucht voor een menigte woedende slachtoffers van hun overval.
Dit volk heb ik eigenlijk al jaren geleden bedacht, vroeger tekende ik vooral veel beeldverhalen erover.
@ Wranglerbutt: Haha, na mijn werkbespreking op school is ie in principe wel te koop hoor!
Een nieuwe, bijv. iets andere variant maken zou ik ook helemaal niet erg vinden, ik heb inmiddels veel plezier in het schilderen gekregen.
@ Riddikulus: Ja, ik heb eerst de achtergrond geschilderd. Het schilderij bestaat uit best veel lagen, daardoor krijg je wat meer diepte erin. 
En verder over schilderijen in opdracht maken: Ik heb het nooit eerder gedaan (ik schilder nog maar net!) maar ik sta er wel voor open!
Ik heb het wel erg druk ivb met mijn studie ( kunstacademie, daardoor moest ik ook gaan schilderen, uit mezelf deed ik het nooit, maar nu het moet begin ik het toch wel leuk te vinden!
) Dus daardoor doe ik er misschien wat langer over om een schilderij af te maken.