[SCH] Studie object.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmes

[SCH] Studie object.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 13:23

Ik heb een teken- en schildercursus gevolgd van 4 weken (dus 4 lessen). De eerste les was tekenen met potlood, de 2de les met houtskool. De 3de les een voorbeeldschets maken van wat je wilde schilderen en de compositie bepalen en daarna met verf aan de gang.
Dit is het eindresultaat.
Valt nog helemaal niet mee om een fles en een kommetje te schilderen Nagelbijten / Gniffelen
Gemaakt met acryl op A3 formaat papier.

Afbeelding

Mijn man vindt hem erg leuk, dus hij hangt nu in een lijst in het trapgat Haha!

manutjuh

Re: [SCH] Studie object.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:48

Dat moest ik ook doen, zelfde compositie enzo, alleen ik moest alleen met potlood

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:10

Clown je moet er wel een vaste hand voor hebben met al die strakke lijnen.. ik zou niet weten of ik iets dergelijks nog zou kunnen Tong uitsteken (vroeger veel moeten tekenen...) Mooi door zijn eenvoud Ja De fles is echt doorzichtig, knap gedaan Mo!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:32

Dit soort dingen heb ik vroeger veel moeten doen, vond ik altijd erg leuk.
De fles toont al erg glazig, is erg goed gelukt! leuk dat je man er ook fan van is. Ik ben benieuwd wat je in les 4 gaat fabriceren.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 18:06

Dank jullie wel Lachen

Ja, in die lessen is het meestal flessen en kommetjes Haha!
Niet echt mijn ding hoor. Maar ach, je leert ervan zullen we maar zeggen Knipoog
Ik had al eerder een half jaar lessen gevolgd. We hebben in die tijd alle flessen, kommetjes en bakjes gehad, die er in dat lokaal te vinden waren. Ik kon op den duur geen fles meer zien Nagelbijten / Gniffelen

Lau, sorry, ik ben niet helemaal duidelijk geweest. Les 4 was het uitwerken van het schilderij, dus de cursus is nu afgelopen.
Je kon en vervolgcursus doen, maar daar had ik niet zo'n zin in. Ik heb het even gehad met flessen Knipoog