[TEK] Hollywoods Lena Lady

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

catalyst1

[TEK] Hollywoods Lena Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 09:56

Met dit slechte weer ook weer een oude liefhebberij opgepakt. Het is mijn paardje Hollywoods Lena lady. Het origineel kun je vinden op mijn website,zie onderschrift.
Het is de eerste keer in lange tijd dat ik weer iets teken,dus wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

catalyst1

Re: [TEK] Hollywoods Lena Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 07:37

Okee,okee, ik weet dat ik een beginnend tekenares ben,maar zo slecht is hij toch ook weer niet?Ben gewoon heel benieuwd wat anderen ervan vinden.
Heb namelijk nog een tekening in elkaar gezet, nu de quarter van een vriendin van mij......
Afbeelding
Afbeelding

Foto's zijn van slechte kwaliteit,maar hopenlijk kunnen jullie daar doorheen kijken....

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:03

De verhoudingen zijn al goed volgensmij. Lachen Alleen valt het me op dat de oren vergeleken met de rest van het paard erg klein zijn. Nu weet ik niet of dat in het echt ook zo is.

De ogen van het paard vind ik iets té mensachtig. Die van paarden zijn meestal ronder, misschien dat je er een foto van kan zoeken.

Als je goed kijkt naar de foto komt het zeker goed! Lachen

WillemYntJeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:08

K vind m inderdaad al erg goed ! Lachen K zou die ader(?) midden over t hoofd iets minder zichtbaar maken t ziet er nu een beetje gek uit.
Mag k weten van welke hengst je paard is? Lachen

Super tekening hoor, doe t je niet na!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:14

Ogen zijn wat te langwerpig, paardenogen lopen wat ronder. Verder vind ik ze best prettig kijken, je zou wat meer met contrasten kunnen werken, dus het hoofd inkleuren en dan niet meer de aderen intekenen maar dmv van wat harder drukken op je potlood wat contrast aanbrengen. De naam van je paard komt me trouwens bekend voor, misschien eens gehoord bij een wedstrijd? Blond Ik ben benieuwd wat voor tekeningen we nog meer van je gaan zien! Lachen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:46

ik vind ze nog niet af, bij de eerste heb je de hals heel mooi gearceerd en dat blijft weg bij het hoofd, alsof je dat nog moet doen, en het oog is idd te raar, de pupil is bij paarden langwerpig en de rest van het oog is donkerder
bij de tweede zit het (voor ons) linkse oortje een beetje raar op het hoofd 'vast' en is het lijf wat te lang en massief voor het hoofd en de hals, maar verder zitten de verhoudingen daar ook best goed Ja mag je trots op zijn, dat is meestal het moeilijkste.
lekker doorgaan, dingen uitproberen Ja ziet er goed uit Ja