[FOTO] In de sneeuw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

[FOTO] In de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 14:47

Zo, ik ben net even naar buiten geweest Tong uitsteken Ik was bevroren en m'n camera half verzopen. Toch zijn er nog 2 leuke foto's uitgekomen

Afbeelding

Afbeelding

Graag opbouwend commentaar Lachen

lieniminnie

Re: [FOTO] In de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:54

ooh heerlijk, ik wil ook sneeuw die blijft liggen *LOL*
Ik vind de eerste leuk, alleen toch jammer dat de achtergrond zo aanwezig is. vind het ook jammer dat hij niet helemaal scherp is. hoe heb je hem zwart wit gemaakt?
Bij de tweede vind ik het jammer dat het takje boven verdwijnt en het kleine takje rechts irriteerd me Lachen
hopelijk heb je er iets aan!

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:55

De 2e vind ik het mooist, jammer dat de eerste in het zwart/wit is. Verder ziet het er leuk uit Knipoog

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 15:31

lieniminnie schreef:
ooh heerlijk, ik wil ook sneeuw die blijft liggen *LOL*
Ik vind de eerste leuk, alleen toch jammer dat de achtergrond zo aanwezig is. vind het ook jammer dat hij niet helemaal scherp is. hoe heb je hem zwart wit gemaakt?
Bij de tweede vind ik het jammer dat het takje boven verdwijnt en het kleine takje rechts irriteerd me Lachen
hopelijk heb je er iets aan!

Bij ons blijft de sneeuw nu liggen hoor *LOL*
Ik heb hem gewoon met de zwartwit stand op de camera zo gemaakt Knipoog Camera was beetje in de war, want opeens ging die op zwartwit Verward

Toch bedankt voor commentaar Lachen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:28

Oh haha oeps, ik denk dat als je photoshop hebt je het beste via daar zwart wit kan maken, met de goede functie kan je zo elke kleur regelen en zorgen dat hij echt mooi zwart wit word, volgens mij is de foto op weinig plekken maar écht wit nu.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:08

Helaas zie ik op geen van beide foto's een echt scherp punt. Verder vind ik de onderwerpen ook niet zo leuk, natuurlijk heb je in de winter geen mooie bloemen (of wel? sneeuwklokjes etc al gesignaleerd?) maar vooral de tweede tak vind ik erg onverzorgd, niet boeiend en rommelig. Probeer eens een andere soort boom bijvoorbeeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:10

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:41

Judith_M schreef:
Ik vind ze niet echt aansprekend, een beetje vaag. En het is jammer dat er geen duidelijk scherp punt is.

Maar lekker dooroefenen, ik kan 't al helemaal niet Clown

Meeeens.
Het trekt me niet, maar ik doe het je ook niet na! Haha!

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:02

Jammer dat op de tweede foto het huis zo aanwezig is.. De eerste vind ik niet zo bijzonder, wel goed maar niet speciaal. Ik mis het bijzondere dat ik gisteren heb gezien wanneer ik naar buiten keek, het speciale van de witte wereld. Doordat de blaadjes nog aan het takje zitten vind ik ook dat het effect een beetje weg is. Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:07

imd schreef:
(of wel? sneeuwklokjes etc al gesignaleerd?)

Hoe kan dat nou, die moet je nu pas planten (of paar weken terug) Clown

De eerste vind ik te rommelig en het wit van de achtergrond echt te flets. De 2de is wat dat betreft beter, maar jammer dat het takje bovenin verdwijnt. Had mooier geweest als dat niet zo was Lachen