En by the way: leuk begin om wat anders te fotograferen dan alleen paarden/dolfijnen/ect...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

?
Alleen bij foto 1 soort het me vreselijk dat het linker oog eigenlijk één groot zwart gat is, je kunt er niets uit onderscheiden, niet scherp... Als beide ogen zo als het rechteroog waren geweest, was het echt perfect geweest. 2 is beter.
foto 1 heel netjes, mooi scherp. jammer van de schaduw bij het oog. Foto twee mis ik toch het andere oog en ik zou de haren van de persoon eraf halen
Het linkeroog is idd bijna niet te zien, maar daarentegen is de rest wel weer mooi scherp. 
).Ivonka schreef:Ja, wie zou dat eens kunnen doen? Ik heb even hgen photoshop en ik ken jhet adres niet van die valkenier!Ik zou de haren van de persoon eraf halen
Iris82 schreef:Dank je wel!!! Nogmaals, ik KÁN wel mooie foto's maken, ik moet alleen beter kijken naar hoe en wat!!!Wauw, HD je bent echt vooruit gegaan qua foto's. Ik vind deze heel mooi.
HorseyDude schreef:Ivonka schreef:Ja, wie zou dat eens kunnen doen? Ik heb even hgen photoshop en ik ken jhet adres niet van die valkenier!Ik zou de haren van de persoon eraf halen
Kun je hem gewoon niet even bijsnijden? Anders wil ik het wel voor je proberen als je het goed vind