[FOTO] Foto's uit archief

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

[FOTO] Foto's uit archief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 13:19

Gister ben ik weer eens aan de slag gegaan met wat foto's. Gewoon lekker kijken naar oude foto's, en vaak komen er dan nog wat foto's 'boven water' die toch wel erg leuk zijn. Die wil ik graag met jullie delen.

Op alle foto's rust copyright http://www.silentshiver.nl

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze foto's vinden. Kunnen jullie mij commentaar geven? Alvast bedankt!

Manonn_

Re: [FOTO] Foto's uit archief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:34

Super mooie foto`s Ik vindt alleen foto 6 wat minder! Ik kan niet echt zeggen wat! Verder hele mooie foto`s

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 15:19

Hele mooie foto's! Ja

Ik ben normaal niet zo snel gek op bepaalde foto's maar deze vind ik echt heel mooi!

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:21

Erg mooie foto's! Haha! Bij de tweede vind ik het alleen een beetje raar dat de teugels naar één kant hangen en bij 5 had ik de oren graag gezien. Is deze gecropt of zo gemaakt? Vind dat wel jammer namelijk..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 19:11

Bedankt voor de leuke reacties Haha!

Maripossa: Foto 2 was gewoon een standfoto... Er zat niemand op ofzo, vandaar dat de teugels naar één kant hangen. Toch vind ik dat de teugels bij het geheel horen en heb ze er daarom niet afgehaald Lachen

Bij foto 5 staan op het origineel net niet de oren erop. Het paard had op dit moment ook een borsttuig om, waardoor je rechts heel veel gespen had. Daarom heb ik hem een heel klein beetje gecropt (echt niet veel *LOL*

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:41

Mooi Susan. Voor mij F 1,2,4 en 5. F1 Mis wel wat van de hals maar je ziet zijn borst nog dus dat stoort mij niet zo.
F2 mooi scherp, warme kleuren. F3 vind ik wat uit porporties. Is zo'n dikkertje zonder nek Nagelbijten / Gniffelen F4 geeft het stoeien mooi weer. F5... mijn favo!!! als is zijn achterhand aan de lichte kant, het hoofd met halster komt zo mooi duidelijk naar voren!!! OK dan! F6 vind ik de mist/licht niet mooi
Laatst bijgewerkt door Ivonka op 22-11-08 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 19:43

Ivonka, bedankt voor je reactie Lachen Haha op foto 3 staat mijn verzorgpony als teddybeer. Is al niet de dunste, maar door de enorm dikke vacht lijkt het hier een echt dik paard zonder nek Tong uitsteken Valt wel mee hoor, maar vond het moment wel heel mooi kijken Knipoog