[FOTO] klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

malih

[FOTO] klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 23:56

Dit is de eerste keer dat ik hier een topic open. Een tijdje terug heb ik voor het eerst echt foto's gemaakt van iemand. Dit heb ik gedaan met mijn sony X300. Graag wil ik jullie commentaar en verbeter punten op de foto's. De foto's zijn alleen om gezet in zwart wit, verder zijn ze niet bewerkt.

1.Afbeelding

2.Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 22-11-08 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast.

eline_di

Re: [foto] klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:58

Ik ben geen fotograaf, maar ik vind ze er goed uitzien.
Al kan je van 2 foto´s niet zoveel zeggen

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 07:23

Beide foto's vind ik nogal lomp bijgesneden. Bij de eerste had ik iets meer ruimte bij de kin gelaten en ook wat meer boven het hoofd, de linker zijde had ik wat kleiner gemaakt. Bij deze foto vind ik een iets centralere positie beter passen. Maar het is natuurlijk goed dat je experimeteerd door niet alles op een centrale plaats te zetten!

Foto 2 vind ik de kin nogal storend, dat hij er niet op staat bedoel ik. Verder kan ik er weinig over zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:24

Met celede eens. Op 1 stoort het zwarte onderin ook erg..

Stipje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:23

Leuk gedaan! Ze zien er mooi uit! Enige idd dat die kin afgesneden is op de tweede foto, beetje jammer. Alleen je zegt dat het omgezet is naar zwart-wit, maar zie ik het nou verkeerd of zit er nog een beetje kleur in? Een beetje bruinig? Vind ik persoonlijk wel mooi.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 14:32

Juul schreef:

Dat is haar broek,

[quote="Martine1702]Alleen je zegt dat het omgezet is naar zwart-wit, maar zie ik het nou verkeerd of zit er nog een beetje kleur in? Een beetje bruinig? Vind ik persoonlijk wel mooi.[/qoute]

Het is alleen om gezet naar zwartwit, ik had er alleen meerdere versie's van, en dit een beetje een bruinige versie van het zwart wit.

Ik ben blij met jullie commentaar. Dat van die kin op de 2e foto hebben jullie zeker gelijk. Maar ik vond hem verder zo mooi geworden, t is ook t enige min puntje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:58

malih schreef:
[naam] schreef:

Dat is haar broek,

Maakt niet uit wat het is, maar het stoort. Tong uitsteken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:10

Celede_x schreef:
Beide foto's vind ik nogal lomp bijgesneden. Bij de eerste had ik iets meer ruimte bij de kin gelaten en ook wat meer boven het hoofd, de linker zijde had ik wat kleiner gemaakt. Bij deze foto vind ik een iets centralere positie beter passen. Maar het is natuurlijk goed dat je experimeteerd door niet alles op een centrale plaats te zetten!

Foto 2 vind ik de kin nogal storend, dat hij er niet op staat bedoel ik. Verder kan ik er weinig over zeggen.

Hier ben ik het mee eens en kan ik niets aan toevoegen, behalve dan dat je tag niet klopt, het moet [FOTO] zijn ipv [foto] Lachen