dat maak ik nooit af. Deze tekening heb ik wel uitgewerkt.
Graag tips gevraagd
(ik weet bijvoorbeeld niet hoe ik het kader moet afwerken ) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat maak ik nooit af. Deze tekening heb ik wel uitgewerkt.
(ik weet bijvoorbeeld niet hoe ik het kader moet afwerken ) Yucome schreef:Wow! Erg mooi vooral de neus!
Is het pollyagain van Cyn? Of niet?
!!! OMG! Aaah wat lief van je! Dankje wel! Ik vind hem echt prachtig!! 

Ik herken Polly er ook in.
Cynn_x schreef:!!! OMG! Aaah wat lief van je! Dankje wel! Ik vind hem echt prachtig!!
EDIT: Om commentaar te geven zoals het hoort; de neus vind ik het beste gelukt idd!
Het rechteroog kon misschien iets.. ehh, lager? Maar ik kan dit echt niet dus ik doe het je niet na.
En misschien de manen had iets meer gekund qua, ehh, puntjes, zeg maar. Meer zou ik echt niet weten.
Alleen dat ik hem helemaal te gek vindt!![]()
En over je PB, ik had hem gelezen. Had nog geen tijd gehad om te antwoorden (thuis weer etc) Sorry!
NatassJa schreef:Vind het een erg mooie tekening geworden!
Alleen vergeleken met de foto in Cynn_x haar profiel lijkt het op de foto alsof haar hoofd heel smal is, terwijl het hoofd op de foto toch een stukje breder is..
Misschien ligt het aan de foto zelf hoor!
Verder, erg netjes gedaan!
Verder vind ik dat je een goede pose hebt uit gekozen. Het paard heeft een sprekend koppie en 'ziet' ook echt wat daar voor ons links... in de verte
Lontje schreef:Mooie nette tekening. Het voor ons rechter oog steekt wat te ver uit door wat schaduwen die net niet helemaal lekker zitten. Ook mis ik de wimpers en het ooglidVerder vind ik dat je een goede pose hebt uit gekozen. Het paard heeft een sprekend koppie en 'ziet' ook echt wat daar voor ons links... in de verte