[TEK] belg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

[TEK] belg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:47

hoi
ik heb voor het eerst met krijt gewerkt (eigenlijk werk ik bijna nooit met kleuren) en heb na ongeveer 1,5 uur deze belg gemaakt.
dit is mn eerste echte topic dus ben n beetje bang voor de reacties hahahaha

hij is een stuk minder krassig dan de foto doet denken eigenlijk is hij heel zacht maar kon dr op dit tijdstip niet iets beters van maken kwa foto

ik ben nog niet tevreden over de licht donker overgangen etc.
er zitten veel kleuren ij verwerkt zoals blauw, paars, geel, groen, rood, bruin, wit en zwart

maar ben benieuwd en dus ook erg bang voor jullie oordeel

nou daar gaat ie dan
hier lijkt ie dus heel krasserig dat is niet zo Bloos
Afbeelding
deze geeft een iets beter beeld maar is onduidelijk Bloos
Afbeelding

nou ik zit gespannen te wachten op jullie oordeel Haha!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 17-11-08 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [tek] > [TEK]

sammyvriend

Re: [tek] belg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:23

Wow wat leuk zeg! Het eerste wat mij opvalt is de typische belgse blik met die kleine oortjes en minioogje. Alleen heb je bij beide wel wat overdreven vind ik. Ook moet je even kijken naar de voorpluk, die lijkt er plat op te liggen. Zet eens een sprietje omhoog, het is irl nooit zo netjes. Vooral niet bij een belg Haha!
Ik vind je kleurgebruik echt heel leuk

Berdien

Re: [TEK] belg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:25

Netjes, en zeer herkenbaar!
Verhoudingen moet je nog even naar kijken, ik vind de kaak wat te groot en te rond, in vergelijking met de rest van het hoofd.

Maanstructuur vind ik heel treffend, van die lekkere dreads waar je uren over doet voor je ze eruit hebt. Maar inderdaad, het mag allemaal wat minder 'strak'.

Verder hartstikke goed! OK dan!

Seven

Re: [TEK] belg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 09:25

thanx voor het kijken en voor de feedback daar kan ik iets mee
ik heb hier de foto die ik gebruikt heb heb alleen een andere kleur voor het paard genomen
daar is het haar ook zo netjes en de oren groot en het oog klein ik wou de verhoudingen zoals op t plaatje hebben maar de kleur heel anders Haha!

Afbeelding

leuk dat jullie er wel een belg in herkennen de eigenaar van meerdere belgen hier was er ook erg blij mee en zei direct dat de oogopslag klopte hahaha