[FOTO] Royal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joline_

[FOTO] Royal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:40

Hoi,

Van de week wat foto's geschoten met mn SLR Sony A200. Nu wil ik graag weten wat jullie van
deze foto vinden. Ikzelf vind hem erg leuk, en ben er dan stiekem ook wel een beetje trots op Bloos

Afbeelding

ALvast bedankt!

pinuts

Re: [FOTO] Royal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:43

standaard, zon oog. maar door de kleuren erg mooi!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:45

Vind het niet zo geslaagd om heel eerlijk te zijn. Vind de ''kol'' / ''kruin'' , weet even geen goede benaming, vies lelijk... Daarnaast vind ik het jammer dat de wimpers van het oog vaag zijn en niet scherp.

Foto trekt mij persoonlijk niet aan, sorry. Lachen

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:46

Als het oog wat scherper was, was 'ie heel mooi!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:51

@ Ier_: Scherpte had inderdaad wel iets beter gekunt. Dat is inderdaad wel jammer.

Ben benieuwd naar jullie mening, dus vind het leuk om verschillende dingen te horen. Wat je er wel, en wat je er niet mooi aan vind Lachen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:57

Het oog is inderdaad onscherp, de scherpte ligt op de kruin dus volgende keer anders scherpstellen.. Verder lijkt ie iets overbelicht boven het oog, dus een beetje spelen met je belichting...

De compositie vind ik wel weer grappig, meestal zie je op dit soort foto's het oog wat hoger binnen het kader...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:02

Compositie is op zich wel leuk zo, al had ik persoonlijk wel een iets andere achtergrond uitgekozen, of het paard nog iets verder van het achtergrond weg gehaald zodat de achtergrond egaal groen wordt. Zoals er al wordt gezegd; je scherpstelling ligt verkeerd. Anders je scherpstelpunten eventjes checken, misschien dat die verkeerd ligt. Lachen Succes!

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 20:04

Achtergrond is inderdaad niet helemaal geweldig. Is trouwens een loods. Maar aangezien ik maar alleen was, en dus niet met mn paard op pad kon gaan zijn het eigenlijk toch een beetje 'kiekjes' geworden. Vandaar dat hij ook niet helemaal goed scherpgesteld is, maar ik moet ook nog veel leren hoor. Heb mijn camera nog niet zo heel erg lang en ben nog druk bezig met experimenteren.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:05

Grappige fotot!
Ik vind hem niet super, had toch liever het oog scherp gezien. Maar ik vind dat hij wel iets heeft, de kleuren zijn leuk, de blik van het paard vind ik ook leuk
Ik had liever iets meer ruimt willen zien onder het oog.