Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NatassJa schreef:Heeeee bedankt!! De neusrug moet nog gedaan worden, de nek... tja... het is van voor naar achteren genomen (zoals op de foto die even niet thuis geeft). De ogen: daar stond ik nog een beetje over te twijfelen, maar echt: ze staan op de goeie plek hoor! Ik moet dus nog wat verzinnen voor die nek...Je gaat echt al enorm vooruit!!
Ik vind alleen de neusrug een beetje raar.. Lijkt enorm plat.
De neus zelf vind ik echt toppie! Ziet er al goed uit!
De hals klopt volgens mij ook niet helemaal, beetje smal.
Ook lijkt het of de ogen erg hoog zitten..
Hoop dat je er iets aan heb.

) SIEMxFUNNY schreef:Ik vind je wel een leuke styl hebben!
Tip teken wat je ziet. Bijvoorbeeld bij het oog. Jij hebt als het ware 4 'rondjes' om elkaar heen getekend. Op de foto zie je links een stukje oranje. Dat heb je ook, maar aan de rechterkant is het oog gewoon donker. Het is jammer dat de foto van het paard waarschijnlijk met flits is gemaakt want nu heb je een soort oranje pupil. Jij tekent een zwarte, wat niet te zien is op de foto. Ik denk dat daarom het oog minder 3d lijkt. Ik weet niet of je hier wat mee kan.

Ik kan wel zien dat je heel erg vooruit gaat, dus volgende keer even een goede foto uitzoeken en dan kunnen we je vooruitgang nog beter zien! Cassidy schreef:Een foto die uit de verkeerde hoek genomen is (zoals deze) vertekend ontzettend, als je een paardenhoofd wilt tekenen (of zelfs een paard) moet je daar rekening mee houden. Je hebt nu een mega neus en te kleine oren. Ik had zelf een ander voorbeeld genomen. Dit is geen geschikte foto om een tekening van te maken.

Ga zo door! 
. Wel vind ik dat het natekenen van deze foto goed gelukt is inclusief de rare verhoudingen die op de foto ook te zien zijn. Je gaat vooruit TS!