Moet wel zeggen dat mijn foto's steeds een beetje beter worden...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kimmie_girl schreef:Sorry, maar zó érg zijn de foto's toch niet?Sorry maar vind ze heleaas niet uk waardig vind ze maar gewoontjes en niet bijzonder.
HorseyDude schreef:Kimmie_girl schreef:Sorry, maar zó érg zijn de foto's toch niet?Sorry maar vind ze heleaas niet uk waardig vind ze maar gewoontjes en niet bijzonder.

HorseyDude schreef:Kimmie_girl schreef:Sorry, maar zó érg zijn de foto's toch niet?Sorry maar vind ze heleaas niet uk waardig vind ze maar gewoontjes en niet bijzonder.
Brookers schreef:Dan zoeken we toch naar wat anders?Ik ga met Kimmie_girl mee..
Ik zie heel vaak dezelfde onderwerpen, topics over reigers en dolfijnen bijvoorbeeld zijn echt al heel vaak voorbij gekomen, wordt n beetje t zelfde en saai zo.
Sorry, ik vind ze ook niks..
Hmmmmzzzz.... 

)
Sjoert schreef:Wat een leuke foto's HD!
Geeft goed weer hoe goed het in de natuur ook allemaal verstopt zit!
Kon je zo dicht bij komen
Berdien schreef:Sjoert, Faux etc. zijn ook niet zo goed geboren hoor
UK is niet alleen om je beste werk te laten zien, maar ook om van elkaar te leren. Daarnaast hebben bovenstaanden ook een íets professionelere camera, waarmee je een stuk meer mee kan variëren qua belichting etc.
Wat is wel UK-waardig dan? Wie bepaalt dat? UK is voor mij voor foto's waar over na is gedacht, welke compositie, belichting, scherpte etc.
Daarnaast zie ik zeker wel slechtere foto's dan dit verschijnen. Mag je dan alleen op UK posten als je de Foto Acedemie hebt gedaan, een megadure camera en tien verschillende lenzen van honderden tot duizenden euro's hebt? Kun je UK ook wel opdoeken, het overgrote merendeel van de "fotografen" op UK heeft dat namelijk níet. En dat is volgens mij ook geen vereiste om op UK te mogen plaatsen
Je foto's worden zeker beter HD, maar probeer inderdaad erop te letten dat je onderwerp ook echt scherp is. Het riet vind ik niet eens zo heel storend, vind het wel wat hebben zo.
Idee?
Belichting had wat netter gekund, de rietstengels lijken wat overbelicht en daardoor overheersend. Verder twee keurige foto's.
HD plaatst zo ontzettend veel op UK, en zoveel van hetzelfde. 
Waarom zou je niet een soort van 'updates' mogen plaatsen om te laten zien hoe je foto's van dat specifieke onderwerp verbeterd zijn? Daarnaast is het uiteraard ook niet verplicht om de topics te bekijken, laat staan reageren.
Als jullie dat ook even willen doen misschien verpesten we zijn topic niet verder.
Ben nu wel even weg dus reageer vanavond dan wel..