[SITE] mijn website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FeLaRe

[SITE] mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 08:16

Hallo allemaal,

Ik had al een eerder bericht gezet, maar dat bleek niet goed te zijn, dus dan maar opnieuw!

Sinds kort heb ik een eigen website op freewebs.com.
Het is een tijdelijke website, want ik heb tijdje terug al een domeinnaam etc gekocht, maar er wordt nog aan mijn uiteindelijke site gebouwd door een kennis. Daarom heb ik nu een gratis website gemaakt bij freewebs.
Dit geeft wel wat beperkingen, en de foto's gaan achteruit qua kwaliteit, sommige meer dan andere, maar goed dat mag de pret niet drukken. Ook is het gastenboek niet echt makkelijk voor de bezoeker, want die moet zichzelf eerst aanmelden bij freewebs om een berichtje achter te kunnen laten.

Ik ben de site continue aan het bijschaven, ook textueel Haha! . Lees iedere keer mijn tekst na op taal -en spelfouten en die verbeter ik dan.

Het is voor mij ook voor het eerst dat ik dit doe en ik moet zeggen dat freewebs wel een makkelijke handleiding heeft voor blondjes zoals ik Haha! .

http://www.freewebs.com/fellowphotography

Mijn uiteindelijke website wordt: http://www.fellowphotography.com
maar die doet het nog niet Knipoog .

Misschien vinden jullie het leuk om een kijkje te nemen.

Doei.

Krissis

Re: [SITE] mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 13:07

Ik vind het een duidelijke site, met goede foto's waarvan mensen kunnen zeggen:"Ja, die wil ik ook'' (sprekende foto's dus, dat wil nog wel eens ontbreken).
Ja, ik vind het een prettige site en ben dan ook een kwartier blijven hangen!
Goed opgezet (alleen... dat gedraai om die muis, iets met tekst, kun je dat veranderen, dat vind ik irritant Haha! )

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 14:20

Oh ik begrijp hem niet helemaal met die muis. Is toch niet plaats muis in rechterhoek, hihi Haha!
Ik ga even kijken wat je bedoelt!!
Bedankt!!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 14:22

scheepie schreef:
Oh ik begrijp hem niet helemaal met die muis. Is toch niet plaats muis in rechterhoek, hihi Haha!
Ik ga even kijken wat je bedoelt!!
Bedankt!!

Ze bedoeld dat ze het vervelend vind dat er een klok om je muis heen staat met daaromheen nog de maand etc....

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 14:24

Ja, ik was er al achter en ik heb die stomme klok weggehaald.
Ik had eigenlijk gedacht dat die klok in de hoek zou blijven staan, vond ik wel handig, maar nee dit was idd irritant Haha! .
Alsnog bedankt voor je tip! Knipoog

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:01

Ik vind de opzet erg leuk, alleen de eerste lap (zo komt het mij als kijker over) tekst vind ik erg lang. Internetgebruikers willen vlug en snel zien waar naar ze opzoek zijn. Die gaan dat echt niet lezen.

Ook zou ik bij de foto's ervoor zorgen dat ze of allemaal dezelfde rand hebben of allemaal geen. Nu heeft de een een dikke rand, de volgende geen en de ander weer een dunne.

En ik zou die gekleurde balk waar je websitenaam in staat, wat kleiner maken. Nu is mijn hele beeld daarmee gevuld, terwijl ik opzoek ben naar de inhoud van je site.

Misschien heb je er wat aan.

Succes in ieder geval!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:08

je hebt wat fout gedaan bij je website met je gastenboek.. ikheb meerdere website's via www.freewebs.com maar daar kan je gewoon in het gastenboek wat neerzetten zonder in te loggen

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 21:29

De eerste rand heet About me en gaat over mij. In About me, vertel ik iets over mijzelf vandaar de wat langere tekst. Verder gebruik ik eigenlijk doelbewust nauwelijks tekst.
De site laat zelf zien wat je waar kan vinden met de tabbladen, Portfolio, Photo Gallery enz. Heeft de internet gebruiker geen zin om over mij te lezen, dan ziet hij gelijk bovenaan de verschillende mogelijkheden. Maar goed ik neem je tip mee voor mijn uiteindelijke website Knipoog

Alle foto's hebben een witte rand en allemaal van dezelfde maat. Het formaat van de witte rand om de foto's rand heb ik standaard ingezet op 30 in mijn fotobewerkings programma. De enige foto die er van afwijkt is de 2e foto in mijn portfolio, omdat dit orgineel een rouwfoto is, Paard is paar uur na de foto overleden. Deze foto heb ik nu een witte rand gegeven.

Helaas kan ik de rand van de website niet verkleinen dat is een standaard opmaak van freeweb helaas.

Ga ik toch even kijken wat ik dan fout heb gedaan met het gastenboek.....

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:53

waarom neem je niet meteen een domein naam.. nu steek je hier veel energie in terwijl je toch iets anders wilt..

Ik heb mijn website bij www.strato.nl
Ik betaal voor een jaar € 1,00
voor het tweede jaar € 2,99 of € 5,99 per maand..

dit is mijn website www.linfotografie.nl ik heb er weinig tijd in gestoken en heb het vrij simpel gehouden.. Is trouwens nog simpeler dan freewebs om mee te werken..
Deze jongen heeft er wat meer tijd in gestoken

www.thijsschouten.com

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 13:31

Ik heb al een domeinnaam, alleen wordt er nog aan de site gewerkt door iemand die het heel druk heeft. Daarom de tijdelijke site, dit he bik ook beschreven.