Dit is een stukje van wat ze in haar dagboek schrijft en als ze klaar is met schrijven in haar dagboek ben ik van plan om verder \te schrijven van ' Ik dee mijn dagboek dicht en ik ging lekker slapen ' De volgende dag........
Hebben jullie tips of weet je iets leuk om verder te schrijven
Maar hou het wel netjes
Hier komt het
Dagboek van Anne
Vrijdag 7 november 2008
Vandaag een drukke dag gehad!!!!!
Ik was pas half acht uit bed. Ikke snel omkleden want, om negen uur moest ik pas op school zijn. Kwam ik beneden snel mijn boterham opgegeten en mijn spullen ingepakt. Huiswerk enzo je weet het vast wel. Toen pakte ik mijn fiets en fietste naar school. Ja mijn eerste les begon om negen uur dus ik kon rustig aan doen. De schoolbel ging en ik ging naar de les. Meteen het domste vak ooit gehad wiskunde!! En ook nog van de domste leraar van de school. twee vliegen in een klap. Bijna de hele les geslapen. HERHALING HERHALING
Maar de schoolbel ging en ik ging naar de 2e les. Economie dat is mijn lievelingsvak dus heb er meestal wel een hoog cijfer voor. Mijn vriendinnen zitten helaas in een andere klas dus ik mis ze heel erg. Derde uur uitval was natuurkunde dus is niet erg. Lekker mijn vriendinnen opgezocht en even gezellig gepraat. Nog twee uurtjes les en dan kan ik paardrijden. Die twee uren waren niks aan Engels en Duits . Mijn vriendinnen waren al naar huis ze hadden zoveel uitval. Maar toen ik thuis kwam realiseerde ik me pas dat ik nog zoveel huiswerk had. Nou, ja ik bel wel even naar de eigenaar van mijn verzorgpaard dat ik wat later kwam. Ik had nog 6 dingen die ik moest maken. Ik had wel gepland dat ik huiswerk moest maken maar zoveel had ik niet gedacht. Ik ging even voor mezelf thee maken en daarna ging ik aan mijn huiswerk. Economie was een makkie maar die wiskunde wat moeilijk.
Eindelijk was ik klaar met mijn huiswerk en kleedde mij om. Mijn moeder was aan het werk dus ik maakten een briefje dat ik naar mijn verzorgpaard ging.
Ik heb haar heerlijk gepoetst en even gereden. We werken vooral aan het galopperen , want dat gaat erg moeizaam.
Weet je dagboek waarom ik het zo uitgebreid vertel:
dan weet ik over een paar jaar wat ik heb gedaan
Dag Dagboek tot de volgende keer
! Ik heb even wat dingen bold gemaakt die volgens mij niet helemaal kloppen. En verder mis ik wat komma's e.d.