Afgelopen dinsdag, in de studio op school, gefotografeerd met de ringflitser.
In combinatie met wat groothoek heeft dat het volgend beeld opgeleverd

Grs, Nishada
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Leuk gedaan hoor!

. Het was ook geen opdracht overigens. 
Oamaru schreef:Wauw! Dit ben jijzelf toch?
Blijf maar naar je ogen staren, al hadden de kleuren naar mijn idee wat zachter gemogen. Leuk effect!
smeetjoew schreef:Geweldig idee. Je foto had nog krachtiger kunnen zijn, als je een fractie door je benen was gegaan, zodat zij nét iets hoger stond dan jij (let op, kléin beetje!) en als ze perfect centraal stond.
Maar buitendat alsnog een erg gave foto. Mooi effect geeft die ringflitser btw! Leuk gedaan!
elanor schreef:Jeetje, dat is echt een foto waar je een tijdje naar kan kijken en waar je je steeds ongemakkelijker bij gaat voelen.
Ik sluit me wel bij Smeetjoew aan, tikje lager was misschien mooier geweest omdat je nu nog een beetje tegen de bovenkant van je oogleden aankijkt. De ogen vind ik verder echt prachtig, zo groot en met die lichtring er in.
Goede kleding voor dit plaatje ook, trekt de aandacht niet weg maar heel wel een beetje structuur. Een hele sterke foto.
wat een kijkers!!! Heel appart. Heb het al eens bij macro fotografie gezien met een spin met 8 ogen maar deze is echt brrrr... enger dan de spin
!