Tips etc zijn welkom

1.

2.

3.

4.

5. Zelf vind ik hem iets onscherp
De foto's zijn genomen met de standaard 18-70 lens
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tevens vind ik foto's 2,3,4 en 5 overbelicht op de stenen. En ik had persoonlijk wat meer contrast/kleur gezien.Bellatrix schreef:Hey!!!
Heerlijk onderwerp vogeltjes.
Om er maar gelijk met de deur in huis te vallen vind ik ze allemaal onscherp.Tevens vind ik foto's 2,3,4 en 5 overbelicht op de stenen. En ik had persoonlijk wat meer contrast/kleur gezien.
Zijn ze op jou pc ook onscherp?

guccio schreef:He Ro, leuk idee die vogeltjes. maar ik zie ze idd ook onscherp.. het lijkt wel alsof camera (of jij weet niet hoe dat werkt) scherpgesteld heeft op steen of voer.
Vind ze wel cute die vogeltjes
Bellatrix schreef:Ro, stuur mij er eens 1 via msn?
, dus mijn kommentaar is absoluut geen maatstaf
.
!).Wranglerbutt schreef:Wat betreft de compositie vind ik ze ook niet echt bijzonder.
; De achtergrond is daar blauwgrijs en die kleur heeft ´ie ook op z´n koppie en wat lichter op z´n staartje.
Ze zijn onscherp
Volgende keer beter
. Nu weet je dat je bepaalde instellingen de volgende keer anders moet doen
. Sterre schreef:Maakt toch niet uit, je bent gewoon lekker aan het expirimenteren met je nieuwe kamera. Nu weet je dat je bepaalde instellingen de volgende keer anders moet doen
.

) te stellen op de oogjes, van welk beest dan ook. Dan zijn ze het scherpst
. Suc6
Katja schreef:Wat waren je sluitertijden?

Katja schreef:Kun je terugvinden op je computer als het goed is. Het lijkt er namelijk op dat het bewegingsonscherpte is dus dat je sluitertijd langer is dan je met deze lens uit de hand kunt fotograferen.

roxiie schreef:Op het onscherpe na vind ik het leuke foto's!
Heb gister zelf ook geprobeert meesjes te kieken, maar ik krijg je lang zo "groot" niet op de foto.
Hoe ver zat je er van af?
We voeren de vogels elke dag hier, dus ze zijn aardig "tam"