Kyrseltje schreef:Ik vind hem gaaf

Je haar wappert echt mooi, wat ik alleen wat minder mooi vind, is omdat je waarschijnlijk je adem ofzo inhoud, dat je je ribben zo ziet.
Vind je blik juist wel iets hebben eigelijk..
Wat een geweldige bh trouwens
!
Dat is niet omdat ik mijn adem inhoud, dat heb ik zoiezo als ik gewoon rechtop sta 
Dank je wel in iedergeval
!
Annash schreef:Ik vind het idee heel gaaf, fototechnisch ook (voor zover ik bekend ben met portret - en studio (dat laatste dus helemaal niet) )
Je haar vind ik geweldig dus een compliment daarvoor. Een ventilator maakt het wel makkelijker, maar dan moet je ook al een aardige blazer hebben vaak. Je
rechterlinkerschouder (de meest rechtste voor het beeld

) had van mij wat naar achter gemogen. Die houd je nu iets naar voren en met de pluk haar erop lijkt het wat als een bult.
Over je blik twijfel ik nog. Enerzijds vind ik die mooi, maar mijn aandacht wordt er niet naar toe getrokken. Hoe je dat op had kunnen lossen ben ik nog even over aan het denken, maar ik kom zo 1 2 3 niet op de juiste verwoording. Misschien komt ie nog.

Algemeen: vind ik het toch érg leuk gedaan, complimenten

Dank je wel Shanna! Ik had de schouder eerst wat naar achteren, maar dan werd het een vlak gedeelte, vandaar nu zo 
Ik ben benieuwd of dat je er nog op kunt komen hoe het meer de aandacht trekt in jouw ogen
!
Britt90 schreef:Mooi!
Zit veel dynamiek in de foto. Heb verder geen op of aanmerkingen over het licht, netjes gedaan! Verder is de scherpte ook in orde. Twijfel wel of ik voor mn gevoel niet wat van de rechterkant mis, ietsjepietsje. Maar dan ga ik mierenn*euken.
Ik stuur je even PB

Dank je wel Britt! Hoe bedoel je wat van de rechterkant mist?
Ik zal zo je PB even beantwoorden 
smeetjoew schreef:
Schítterend. Heb 'm inmiddels al 5x bekeken en hij blijft mooi. Ontzettend goed gedaan. Je bent echt een kunstenaar in zelfportretten; het is dat ik al meerdere prachtige foto's van jezelf heb gezien, anders had ik niet geloofd dat dit een zelfportret was. Echt ontzettend knap!

De gekleurde BH past er goed bij. Anders wordt het allemaal erg donker en somber. Het trekt niet teveel de aandacht, maar voegt imo wel iets toe. Het wordt wat kleurrijker.
Compositie is ook erg goed, evenals de nabewerking.
Zo wil ik ook wel in jouw studiootje staan hoor!

Prachtig resultaat.
Is dit met de zelfontspanner, want dit icm het toestel vasthouden lijkt me erg lastig.
Ik wil zeker meer zien!

Wowwowwow! Super bedankt voor je compliment! Een kunstenaar in zelfportretten
wowie.
Dankje! Kan niks anders zeggen, ben beetje overdonderd 
Ik heb vorige week een dingetje gekocht voor mijn toestel zodat ik op afstand kan scherpstellen en afdrukken, scheelt spierpijn
haha
Kaygee schreef:Ik vind het ook een hele gave foto alleen vind ik je gezichtsuitdrukking wat minder. Heel toevallig kwam ik gisteren via een vakantievriendin (marijke) op je hyves profiel terecht

en heb ik echt geweldig mooie zelfportretten van je gezien dus ik weet dat je veel mooier kan kijken zeg maar, met wat meer uitstraling.
Maar verder de compositie en het idee vind ik helemaal top!
Dank je wel Kaygee! Ja Marijke is een goede vriendin van mij
Leuk hoor!
Maruscka schreef:Ik vind de foto qua sfeer en kleur erg goed gelukt. Je houding en blik spreken me minder aan. Volgens mij komt het ook doordat je niet echt in de lens kijkt maar er net overheen/voorbij. Misschien ligt het aan mij...
Je haar wapperd erg mooi, krijg je inderdaad niet zo snel met een ventilator. Maar omdat je steeds je hoofd moet zwaaien en goed moet timen heb je naar mijn idee een wat gespannen gezicht. Voor de rest vind ik het idee erg goed en de kwaliteit idem.
Dank je wel Maruscka. Ik kijk wel in de lens hoor
tenminste, als het goed is haha.