[FOTO] Zelfportret in de studio.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

[FOTO] Zelfportret in de studio.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 17:20

Hoi allemaal.

Ik heb sinds vorige week een studioflitsset aangeschaft, en ben lekker aan het oefenen.

Vond dit wel een leuk resultaat als zelfportret:

Afbeelding

Commentaar is welkom, ben inmiddels duizelig van het heen en weer zwaaien met mijn hoofd om wapperende haren te krijgen Clown

Escha

Re: [FOTO] Zelfportret in de studio.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:27

Ik vind hem echt super netjes Lovers Erg nette belichting, mooi contrast, fijne compositie en een perfect moment!
Dus wederom weer een pracht zelfportretje. Ze worden steeds beter en beter, dus blijf zo door gaan meid.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 17:29

Escha schreef:
Ik vind hem echt super netjes Lovers Erg nette belichting, mooi contrast, fijne compositie en een perfect moment!
Dus wederom weer een pracht zelfportretje. Ze worden steeds beter en beter, dus blijf zo door gaan meid.

Dank je wel meissie! Leuk compliment Haha!
Ik doe mijn best, vind het nog best moeilijk.
Zeker na iets van 80 takes met je hoofd draaien wil 't ook niet zo goed meer dat timen haha Ziek

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:30

Ik vind hem niet zo mooi, voornamlijk door dat uitsteeksel bij je nek. Ook lijk je met je hoofd meer bij het zwaaien te zitten dan poseren. Had je geen ventilator aan kunnen zetten?

Wel mooie belichting en kleuren!

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:33

verography schreef:
Ik vind hem niet zo mooi, voornamlijk door dat uitsteeksel bij je nek. Ook lijk je met je hoofd meer bij het zwaaien te zitten dan poseren. Had je geen ventilator aan kunnen zetten?

Dat uisteeksel is gewoon een pees.
Fototechnisch vind ik de foto super! Echter vind ik je gezicht niet zo mooi er op staan. Je houding is overigens wel prima!
Edit: misschien was een zwarte BH mooier geweest.
Laatst bijgewerkt door Novalues op 27-10-08 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 17:34

verography schreef:

Dat uitsteeksel is een spier, daar kan ik ook niet echt veel aan doen dat die daar zit Lachen

Ventilator vind ik niet dan je echt dit effect met je haren krijgt. Dan krijg je meer een bobbel, en dit is meer de kunst vind ik Lachen
Thanks Lachen

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:39

Het idee van de foto is leuk, mooie lingerie, leuk dat wapperende haar. Maar ik vind je gezicht en houding absoluut niet mooi. Kijkt niet prettig. Wel een super tof idee!

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:21

Het lijkt net alsof je een arm mist Tong uitsteken
Voor de rest vind ik hem mooi hoor Lachen

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:25

Ik vind hem gaaf Ja

Je haar wappert echt mooi, wat ik alleen wat minder mooi vind, is omdat je waarschijnlijk je adem ofzo inhoud, dat je je ribben zo ziet.
Vind je blik juist wel iets hebben eigelijk..

Wat een geweldige bh trouwens Bloos!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:41

Ik vind het idee heel gaaf, fototechnisch ook (voor zover ik bekend ben met portret - en studio (dat laatste dus helemaal niet) )

Je haar vind ik geweldig dus een compliment daarvoor. Een ventilator maakt het wel makkelijker, maar dan moet je ook al een aardige blazer hebben vaak. Je rechterlinkerschouder (de meest rechtste voor het beeld Knipoog) had van mij wat naar achter gemogen. Die houd je nu iets naar voren en met de pluk haar erop lijkt het wat als een bult.

Over je blik twijfel ik nog. Enerzijds vind ik die mooi, maar mijn aandacht wordt er niet naar toe getrokken. Hoe je dat op had kunnen lossen ben ik nog even over aan het denken, maar ik kom zo 1 2 3 niet op de juiste verwoording. Misschien komt ie nog. Clown

Algemeen: vind ik het toch érg leuk gedaan, complimenten Ja

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:52

Mooi!

Zit veel dynamiek in de foto. Heb verder geen op of aanmerkingen over het licht, netjes gedaan! Verder is de scherpte ook in orde. Twijfel wel of ik voor mn gevoel niet wat van de rechterkant mis, ietsjepietsje. Maar dan ga ik mierenn*euken.

Ik stuur je even PB Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:43

Wow! Schítterend. Heb 'm inmiddels al 5x bekeken en hij blijft mooi. Ontzettend goed gedaan. Je bent echt een kunstenaar in zelfportretten; het is dat ik al meerdere prachtige foto's van jezelf heb gezien, anders had ik niet geloofd dat dit een zelfportret was. Echt ontzettend knap! OK dan!

De gekleurde BH past er goed bij. Anders wordt het allemaal erg donker en somber. Het trekt niet teveel de aandacht, maar voegt imo wel iets toe. Het wordt wat kleurrijker.
Compositie is ook erg goed, evenals de nabewerking.

Zo wil ik ook wel in jouw studiootje staan hoor! *LOL* Prachtig resultaat.

Is dit met de zelfontspanner, want dit icm het toestel vasthouden lijkt me erg lastig.

Ik wil zeker meer zien! Ja Ja

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:51

Ik vind het ook een hele gave foto alleen vind ik je gezichtsuitdrukking wat minder. Heel toevallig kwam ik gisteren via een vakantievriendin (marijke) op je hyves profiel terecht Bloos en heb ik echt geweldig mooie zelfportretten van je gezien dus ik weet dat je veel mooier kan kijken zeg maar, met wat meer uitstraling.

Maar verder de compositie en het idee vind ik helemaal top!

Maruscka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:55

Ik vind de foto qua sfeer en kleur erg goed gelukt. Je houding en blik spreken me minder aan. Volgens mij komt het ook doordat je niet echt in de lens kijkt maar er net overheen/voorbij. Misschien ligt het aan mij...
Je haar wapperd erg mooi, krijg je inderdaad niet zo snel met een ventilator. Maar omdat je steeds je hoofd moet zwaaien en goed moet timen heb je naar mijn idee een wat gespannen gezicht. Voor de rest vind ik het idee erg goed en de kwaliteit idem.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 21:50

Kyrseltje schreef:
Ik vind hem gaaf Ja

Je haar wappert echt mooi, wat ik alleen wat minder mooi vind, is omdat je waarschijnlijk je adem ofzo inhoud, dat je je ribben zo ziet.
Vind je blik juist wel iets hebben eigelijk..

Wat een geweldige bh trouwens Bloos!

Dat is niet omdat ik mijn adem inhoud, dat heb ik zoiezo als ik gewoon rechtop sta Lachen
Dank je wel in iedergeval Haha!!

Annash schreef:
Ik vind het idee heel gaaf, fototechnisch ook (voor zover ik bekend ben met portret - en studio (dat laatste dus helemaal niet) )

Je haar vind ik geweldig dus een compliment daarvoor. Een ventilator maakt het wel makkelijker, maar dan moet je ook al een aardige blazer hebben vaak. Je rechterlinkerschouder (de meest rechtste voor het beeld Knipoog) had van mij wat naar achter gemogen. Die houd je nu iets naar voren en met de pluk haar erop lijkt het wat als een bult.

Over je blik twijfel ik nog. Enerzijds vind ik die mooi, maar mijn aandacht wordt er niet naar toe getrokken. Hoe je dat op had kunnen lossen ben ik nog even over aan het denken, maar ik kom zo 1 2 3 niet op de juiste verwoording. Misschien komt ie nog. Clown

Algemeen: vind ik het toch érg leuk gedaan, complimenten Ja

Dank je wel Shanna! Ik had de schouder eerst wat naar achteren, maar dan werd het een vlak gedeelte, vandaar nu zo Lachen
Ik ben benieuwd of dat je er nog op kunt komen hoe het meer de aandacht trekt in jouw ogen Haha!!
Britt90 schreef:
Mooi!

Zit veel dynamiek in de foto. Heb verder geen op of aanmerkingen over het licht, netjes gedaan! Verder is de scherpte ook in orde. Twijfel wel of ik voor mn gevoel niet wat van de rechterkant mis, ietsjepietsje. Maar dan ga ik mierenn*euken.

Ik stuur je even PB Lachen

Dank je wel Britt! Hoe bedoel je wat van de rechterkant mist?
Ik zal zo je PB even beantwoorden Lachen

smeetjoew schreef:
Wow! Schítterend. Heb 'm inmiddels al 5x bekeken en hij blijft mooi. Ontzettend goed gedaan. Je bent echt een kunstenaar in zelfportretten; het is dat ik al meerdere prachtige foto's van jezelf heb gezien, anders had ik niet geloofd dat dit een zelfportret was. Echt ontzettend knap! OK dan!

De gekleurde BH past er goed bij. Anders wordt het allemaal erg donker en somber. Het trekt niet teveel de aandacht, maar voegt imo wel iets toe. Het wordt wat kleurrijker.
Compositie is ook erg goed, evenals de nabewerking.

Zo wil ik ook wel in jouw studiootje staan hoor! *LOL* Prachtig resultaat.

Is dit met de zelfontspanner, want dit icm het toestel vasthouden lijkt me erg lastig.

Ik wil zeker meer zien! Ja Ja

Wowwowwow! Super bedankt voor je compliment! Een kunstenaar in zelfportretten Bloos wowie.
Dankje! Kan niks anders zeggen, ben beetje overdonderd *LOL*
Ik heb vorige week een dingetje gekocht voor mijn toestel zodat ik op afstand kan scherpstellen en afdrukken, scheelt spierpijn Haha! haha

Kaygee schreef:
Ik vind het ook een hele gave foto alleen vind ik je gezichtsuitdrukking wat minder. Heel toevallig kwam ik gisteren via een vakantievriendin (marijke) op je hyves profiel terecht Bloos en heb ik echt geweldig mooie zelfportretten van je gezien dus ik weet dat je veel mooier kan kijken zeg maar, met wat meer uitstraling.

Maar verder de compositie en het idee vind ik helemaal top!

Dank je wel Kaygee! Ja Marijke is een goede vriendin van mij Haha! Leuk hoor!
Maruscka schreef:
Ik vind de foto qua sfeer en kleur erg goed gelukt. Je houding en blik spreken me minder aan. Volgens mij komt het ook doordat je niet echt in de lens kijkt maar er net overheen/voorbij. Misschien ligt het aan mij...
Je haar wapperd erg mooi, krijg je inderdaad niet zo snel met een ventilator. Maar omdat je steeds je hoofd moet zwaaien en goed moet timen heb je naar mijn idee een wat gespannen gezicht. Voor de rest vind ik het idee erg goed en de kwaliteit idem.

Dank je wel Maruscka. Ik kijk wel in de lens hoor *LOL* tenminste, als het goed is haha.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:56

ik vind die navelpiercing jammer
bh is roze edit//.ikbedoel paarz Clown
piercing blauw.
lijdt mij af Bloos
ook lijkt het idd alsof je je adem inhoudt
vind het voor de rest heel netjes gedaan Ja
en je bent een erg knap meisje Haha!!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 21:58

Haha nou je het zegt. Was mij nog niet eens opgevallen eigenlijk.
Waaraan zie jij dat ik mijn adem inhoud Lachen? Want dat doe ik niet.
Dank je wel verder!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:18

Ik vind het ook een goede foto.

De belichting vind ik heel mooi. De kleuren zijn heel mooi (huid-bh-achtergrond). Je hoofd/haar/blik vind ik wel heel goed, alleen de rest van je lichaam had misschien iets dynamischer gemogen. Nu komt het in mijn ogen een beetje geforceerd over, een beetje gemaakt. De scherpte vind ik ook geweldig goed...

Kortom: Super Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:24

Frozenstar schreef:
Haha nou je het zegt. Was mij nog niet eens opgevallen eigenlijk.
Waaraan zie jij dat ik mijn adem inhoud Lachen? Want dat doe ik niet.
Dank je wel verder!

misschien wel, onbewust, want als je een heel snelle beweging maakt (met je hoofd zwaaien dus) dan houd je bijna automatisch je adem in. Dat je je ribbenkas ziet is normaal, maar die is een beetje opgeheven. Daaraan kun je het ook zien, maar eveneens de gezichts uitdrukking.
Ik denk dat je beter met een ventilator kunt werken als je het op die manier bekijkt.
Maar afgezien daarvan vind ik het een prachtige foto, omdat hij fototechnisch heel goed is en het haar mooi opspringt..

Als je je hoofd wat meer naar (voor ons) links houdt, dan zie je die bot wat minder, misschien een handige tip. Eerder kwam er commentaar over, vandaar dat ik het even zeg. Maarja, het woord uitsteeksel was van diegene een beetje fout gekozen, want dat bot hebben we tenslotte allemaal Knipoog

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:26

Ik vind het een nette foto, mooie compositie en mooi licht. Ook je houding erg mooi, alleen je blik vind ik net niet, had mischien iets meer naar de camera gericht gemogen en mischien wat vriendelijker zegmaar. Verder vind ik hem erg netjes, mijn complimenten! Ja

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:29

Nog spierpijn aan overgehouden? Vind het heel erg dapper om een dergelijk zelfportret te maken.

Qua licht had het van mij iets uitgesprokener gemogen. Of nog egaler of wat spannender met meer contrastverschil.
Dit is heel netjes maar ik denk dat je er meer uit kunt halen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:31

Ik heb nog even op je blik gestudeerd Haha! Tong uitsteken
Ik vind hem eigenlijk net iets te 'afwezig'. Niet doods, want hij spreekt wel, maar alsof je met je gedachten op een andere plek bent dan bij de shoot.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:11

Het eerste dat bij mij opkomt bij deze foto is: waarom in een BH ? En dat is absoluut geen aanval, maar ik vraag het me gewoon af. Haha!

Verder ben ik er nog niet overuit wat ik van de foto vind. Clown Slaap er nog een nachtje over, oké ? Knipoog

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:56

toen de foto aant laden was zag ik eerst alleen je hoofd en dat vond ik onwijs gaaf!
dus ik heb even een blaadje op de onderkant gehouden en ik vind zelf de foto danmooier!!!
(niet vanwege je lichaam Knipoog) maar omdat ik juist je gezicht en haar er zo onwijs uit vind springen
dus dat je de foto zou bijsnijden tot een liggende foto en dan alleen jehoofd...
kan je eens proberen als je dat leuk vind Knipoog

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:02

Ik vind hem niet zo heel mooi eerlijk gezegd.
Tenminste, je hoofd en gezicht en haar wel heeel mooi, maar je lichaam minder.
Niet dat je geen mooi lichaam hebt, maar meer de manier waarop, in deze foto.
Ik stoor mij een beetje aan de piercing, en indd vind ik je ribbenkast hier een beetje apart op uitkomen. Lachen
Wel vind ik het superknap dat je zelf zo'n foto kan maken, want ik mag wel zeggen dat ie zeker niet lelijk is! Bloos